Nyt pääsen taas vaihtamaan kuulumisia. Kiitos taas kaikille osallistuneille!
Kolme viikkoa 30mg mennyt. Nyt 5 päivää 60mg. Pienemmällä annoksella ei mitään hyvää tehoa, sulkeuduin, aloin pelätä ihmisiä, en jaksanut yhtään mitään, pää ihan pihalla ja sanat hukassa. Lisäksi aloin synkistyä, vahingoittaa itseäni ja sietokyky oman olon suhteen on ollut tosi lujilla.
Täytyy muistaa että multa on ensin laskettu pois Citalopram ja nämä huonot olot ja oireet alkoi jo silloin. Ei siis panna Cymbaltan piikkiin kaikkea. Olon huononeminen on kuitenkin jatkunut koko ajan sen jälkeen eikä 30mg riittänyt muuttamaan suuntaa.
Psykiatri nosti 60mg:aan ja nyt kokeillaan sitä. Vielä ei tehoa ole näkynyt. Oikeastaan olen ollut yhä ahdistuneempi ja pelot ihmisiä kohtaan kasvaa. Ja taas on ollu pinna tiukalla...
Alunperin Citalopramilla saatiin pinna kestämään ja mieli paranemaan sekä toimintakyky palaamaan, mutta yöunet meni. Puoli vuotta kokeiltiin, jonka jälkeen oli pakko vaihtaa.
Nyt nukahdan ja nukun. Mutta nuo pelot ja ahdistukset on uutta, eikä mulle tavallisia. Opamoxitkin on vasta eka kertaa käytössä tässä vaihdon yhteydessä.
2 viikkoa Cymbaltaa vielä kokeillaan ja sitten etsitään jotain muuta jos tämä ei ala oloa parantaa. On sitten nähty sopiko tämä lääke mulle.
Ois kiva jos jo löytyis sellainen jatkuva, sopiva hoito. Olkoot kohtuullisia sivuoireita, kunhan alkais taas elämä maistua.
Mites teillä muilla on menny? Onko muilla lähtenyt alussa vointi jyrkästi huonontumaan? Ja ootteko saanut sen nousemaan kuitenkin ja parantumaan?