S
saiQ
Vieras
Cymbaltaa kolmatta päivää, silmät turposi,on sumeat ja oudot ja kirkaan pinkit. Huomenna en kyllä ota! Onko muille käynyt näin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla taas meni ihan toisinpäin: Cipralex teki mut täysin apaattiseksi ja flegmaattiseksi. Cymbalta taas on tasoittanut elämää kummasti. Ihan alussa oli voimakasta hienhajua ja lievää pahoinvointia. Nyt puolen vuoden käytön jälkeen en huomaa mitään sivuoireita, mutta kun unohtaa ottaa parina päivänä tabletin niin paha olo iskee.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Cymbaltasta kamalan huono olo moneksi viikkoa, haukotutti sietämättömästi ja eka viikkona ei paljoa tullut yöllä nukuttua. Muutenkin olo kuin lumiukolla pihalla. Ei sopinu mulle, jätin pois. Nykyään käytössä Cipralex ja se toimii!
Mulla täysin samat sivuvaikutukset tuon Cymbaltan kanssa, nyt Cipralex ja hyvin sopii!
Alkuperäinen kirjoittaja v:Ei sulle tullut mieleen lukea haun tuloksia? :headwall:
Onks kellään lääke aiheuttanut hampaiden yhteenpuremista??