Cypertyl-pillerit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokemuksia?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokemuksia?

Vieras
Onko kellään kokemuksia tästä merkistä? Ilmeisesti siis Diane Novan rinnakkaisvalmiste.

Mulle gyne kirjoitti näihin reseptin, mutta aloitan syömisen vasta viikon kuluttua, kunhan ensin pidän taukoviikon ja lopetan Yasminit.

Saa mukavan kelakorvauksenkin kun on määrätty epäsäännöllisiin kuukautisiin, ja kun kärsin lievästä hirsutismistakin, niin olen ymmärtänyt, että nuo auttaa myös siihen jossain määrin.

Toimiiko ehkäisy ihan ok ja ovat muutenkin hyvät? Mulla noiden Yasmineiden kanssa on alkanut tulemaan ylimääräisiä vuotoja, gynellä kävin tutkimuksissa, munasarjat oli ok, eikä ultrassa näkynyt mitään joten kirjoitti reseptin Diane Noviin, jotka vielä apteekkari suositteli vaihtamaan tuohon Cypretyliin koska ovat vieläkin halvemmat.

Joo, mieki olen nytten syönyt yhen liuskan nuita cypretyl pillereitä.
Ihan ok tuntuvat, ei ole kovin kummosia sivuvaikutuksia.
Ehkäpä tissit ovat pikkasen kasvaneet mutta eipä erikoisempaa..
Olen ihan tyytyväinen..
Mutta nytten kaksi päivää sitten piti alkaa kuukautiset ja olen tässä kaksi päivää ootellut.. että millos alkaisivat...
No mutta toivotaan parasta että tässä tänään taikka ihan lähiaikoina alkaisi! (:

Juu ja kirjoitin tohon otsikkoon tosiaan väärin, kirjaimet vaihtoi paikkaa, eli CYPRETYL :D

Otin myös nyt tänään ekan pillerin, ootellaan jännityksellä, että mitenkä toimivat.

Yhteistyössä