=D kaveri kerto päivän parhaan jutun =D

Snapsikäsi Edward

Aktiivinen jäsen
07.06.2005
2 101
0
36
Ja tarina on tosi :D

Kaveri on silleen hieman pyöreähkö, ja nyt on vielä raskaana.
Olivat miehensä kanssa ilkosillaan pötkötelleet sängyssä, ja katteleet tv:tä.

kaveri oli sitten lähteny käymään vessassa, ja hetken siellä otuaan, oli mies alkanu huutelemaan, että mihin nä sen kaukosäätimen oikein laitoit.

Sieltähän se oli löytyny kaverin tissin alta, eikä ollu ees huomannu että se oli siellä :laugh: :laugh:

Voi että kun olisitte olleet kuulemassa kun se sitä selitti, sai nauraa ihan kuset housussa :laugh: :laugh: :laugh:

Mä en kyllä tissien alle saa mitään hukattua, mutta peppua taitaa löytyä kun olen ehkä muutamankin kerran istunut oman taikka miehen kännykän päällä sekä kaukosäätimien..

Tässä yksi päivä mies repesi nauramaan kun nousin ylös lattialta, takapuolessani oli kuulakärkikynä purkalla liimaantuneena housuihini. Ei ollut tuntunut missään, ihmettelin vain mitä minulle nauretaan :D

:laugh: :laugh: nyt naurattaa, voi ei..luulisi silti että olisi painanut vaikka olisikin isot tissit... eli sillä perheellä jos jotain on hukassa niin tarttee etsiä myös äitylin tissien alta.... no joo...
:ashamed: :D

Meillä yleinen naurunaihe oli joskus saunassa, kun mies laittoin shampoopullon tissin alle ja sanoi, et pidäs tota vähän aikaa... Joopa joo, kyllä mulla ainakin pysyy koko penaali, lyijykynä suorastaan häviää sinne...

Yhteistyössä