A
AP
Vieras
olen törmännyt siihen ettei liikkeistä löydy sopivia liivejä ja kuppikokoni on ennen ollut D ja nyt ei enää mahdu. joten koko olisi sitten DD
mistä ostatte liivinne?
mistä ostatte liivinne?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Change
Alkuperäinen kirjoittaja marika73:anttilassa ja cittarissa on mallisto nimi oli jotain =) enpä muistakaan mut on juuri iso povisemmalle ja nättejä ja istuvia, itselläkin kun on 75-80 ympärys mut kupit D
triumphin liivejä..
olikohan se big cup =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no meillä päin kun ei ole nuita pelkkiä liiviliikkeitä. mietin että voiko jostain tilata?
olis täällä kyllä yksi liike missä olisi, kerran siellä kävin ja myyjätär oli erittäin nyrpeä vanhempi rouva henkilö :/ ja muutenkin kun olen sen verran nuori että ei mitään mummoliivejäkään haluaisi.
Alkuperäinen kirjoittaja --:Liivikaupat... Jännä sikäli, kun mutu-tuntumalla suurin osa naisista kuitenkin on C-kupista ylöspäin, niin miksi nää seppälät, lindexit ja h&m:t on täynnä vaan pieniä kokoja. Itse 70-75 D-E ja voi n kertoa että kalliiksi tulee liivien ostot. Tosin on ne sitten parempiakin kun halpikset, kestävät ihan erilailla kun niitä vaan huoltaa oikein.
Alkuperäinen kirjoittaja AP:heh, olihan täälläki Changekuppikoko kasvoi sitten kolmella koolla ja rinnanympärys pieneni 15.
no niin nyt onkin sitten sopivat liivit taas!
Ihanaa kun voi taas ylpeydellä kantaa tissejä!!
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja AP:heh, olihan täälläki Changekuppikoko kasvoi sitten kolmella koolla ja rinnanympärys pieneni 15.
Changen liivit ovat tosi pientä kokoa.
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Change
Mun mielestä Changen liivit on hirveen kovia ja tukalia päällä...
Olen kerran ostanut 3 liivit ja kaappiin jäivät.
:/
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja AP:heh, olihan täälläki Changekuppikoko kasvoi sitten kolmella koolla ja rinnanympärys pieneni 15.
Changen liivit ovat tosi pientä kokoa.