D->kuppikoko mistä liivit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AP

Vieras
olen törmännyt siihen ettei liikkeistä löydy sopivia liivejä ja kuppikokoni on ennen ollut D ja nyt ei enää mahdu. joten koko olisi sitten DD

mistä ostatte liivinne?

Mulla 70 E ja ostan liiviliikkeestä.
Marlies&deckers tai jotain sinnepäin, sen merkkisistä liiveistä löytyy kokoa ja on todella ihania päällä.
Hintavia ovat, liivit noin 120-150 e kappale ja alushousit siinä 80-100 e.

Ja tuon kokoisia kyllä varmaan löytyy vielä Triuphiltakin...
Mut mars liiviliikkeeseen, kyllä sieltä löytyy.
Ympärys tekee hankalaksi mun liivien oston, sillä 65 olis parempi muttei löydy juurikaan hyviä tuolla mitalla.
80 löytyy jo paljon helpommin!!
Tarttis punttiksella käydä että lihasta sais kropan ympärille,josko ympäryskin kasvais!

Liivikaupat... Jännä sikäli, kun mutu-tuntumalla suurin osa naisista kuitenkin on C-kupista ylöspäin, niin miksi nää seppälät, lindexit ja h&m:t on täynnä vaan pieniä kokoja. Itse 70-75 D-E ja voi n kertoa että kalliiksi tulee liivien ostot. Tosin on ne sitten parempiakin kun halpikset, kestävät ihan erilailla kun niitä vaan huoltaa oikein.

anttilassa ja cittarissa on mallisto nimi oli jotain =) enpä muistakaan mut on juuri iso povisemmalle ja nättejä ja istuvia, itselläkin kun on 75-80 ympärys mut kupit D
triumphin liivejä..

olikohan se big cup =)

no meillä päin kun ei ole nuita pelkkiä liiviliikkeitä. mietin että voiko jostain tilata?
olis täällä kyllä yksi liike missä olisi, kerran siellä kävin ja myyjätär oli erittäin nyrpeä vanhempi rouva henkilö :/ ja muutenkin kun olen sen verran nuori että ei mitään mummoliivejäkään haluaisi.

Entisenä g kuppilaisena voin sanoa että funky lady fredalla on alan ehdoton ykkönen. Kaikille isopovisille löytyy sopivat liivit ja hintakin on suhteellisen järkevä.

Alkuperäinen kirjoittaja marika73:
anttilassa ja cittarissa on mallisto nimi oli jotain =) enpä muistakaan mut on juuri iso povisemmalle ja nättejä ja istuvia, itselläkin kun on 75-80 ympärys mut kupit D
triumphin liivejä..

olikohan se big cup =)

:D heh toi oli hyvä... enpä muistakkaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no meillä päin kun ei ole nuita pelkkiä liiviliikkeitä. mietin että voiko jostain tilata?
olis täällä kyllä yksi liike missä olisi, kerran siellä kävin ja myyjätär oli erittäin nyrpeä vanhempi rouva henkilö :/ ja muutenkin kun olen sen verran nuori että ei mitään mummoliivejäkään haluaisi.

Stocka on kanssa ihan hyvä paikka liiviostoksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja --:
Liivikaupat... Jännä sikäli, kun mutu-tuntumalla suurin osa naisista kuitenkin on C-kupista ylöspäin, niin miksi nää seppälät, lindexit ja h&m:t on täynnä vaan pieniä kokoja. Itse 70-75 D-E ja voi n kertoa että kalliiksi tulee liivien ostot. Tosin on ne sitten parempiakin kun halpikset, kestävät ihan erilailla kun niitä vaan huoltaa oikein.

tätä olen itsekin miettinyt, ja kaikki seksikkäät ja ihanat liivit on jotain B-kuppeja ja ei mahdu :/

heh, olihan täälläki Change :D kuppikoko kasvoi sitten kolmella koolla ja rinnanympärys pieneni 15.

no niin nyt onkin sitten sopivat liivit taas!
Ihanaa kun voi taas ylpeydellä kantaa tissejä!!

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
heh, olihan täälläki Change :D kuppikoko kasvoi sitten kolmella koolla ja rinnanympärys pieneni 15.

Changen liivit ovat tosi pientä kokoa.

Alkuperäinen kirjoittaja v:

juu niin se myyjätär mainitsikin =)

Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Mun mielestä Changen liivit on hirveen kovia ja tukalia päällä...
Olen kerran ostanut 3 liivit ja kaappiin jäivät.
:/

Mä taas tykkään. Onko koko varmasti oikea? Kun on noinkin isot rinnat, niiden pitää olla tukevat ja napakat, ne siis "tuntuvat" päällä, mutta vielä enemmän tuntuu, jos liivit on huonot tai niitä ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Figurassa ainakin on sama koko.
Kuppikoon puolesta varmaan köytyis liivejä muualtakin, mutta kun ei ole ympärysmittoja... Siis juuri tuo, että kun menee liiviliikkeeseen, ympärysmitta pienenee. Kun menee vaatekauppaan ja ostaa nätit ja söpöt halpis liivit (mitkä ei edes ole Changen ale-liivejä halvemia) pitää ostaa ympärysmitaltaan liian isot, että kuppi sopii.