V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ambrosine:Alkuperäinen kirjoittaja Jarppi:Itse olen 5kk syönyt 100-200ug D-vitamiinia päivässä ja en ole kyseisenä aikana ollut kertaakaan kipeä. Normaalisti aina flunssassa syksyllä/talvella, ehkä D-vitamiinilla on osuutensa...tottakai pitää myös syödä terveellisesti, kokonaisuus ratkaisee.
Tähän on vielä pakko tarttua. Itse kanssa syönyt n. 120µg päivässä enkä tosiaan kertaakaan ole ollut kipeä 5:n kuukauden aikana.
Ennen nostoa olin poikkeuksetta kerran parissa kuukaudessa sairaslomalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Netistä ei kannata tilailla. Voi saada kukkaravinteesta sementtiin vitamiineina.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Eikö d-vitamiini ole rasvaliukoista? Aika epäilyttävää, jos pitää vetää sellaisella maksaa turpaan.
Allekirjoitin tuossa taannoin elinluovutuskortin, mutta minun maksaani ei anneta sellaisille jotka ovat sen itse tuhonneet.
Alkuperäinen kirjoittaja tai:Multa saa myös alekoodin jolla uusi tilaaja saa sen 5 taalan alen: LAK671
Olen tilaillut megapaljon vitamiineja ja kosmetiikkaa, kaikki on ollut hyvälaatuista ja toimitukset ovat sujuneet ongelmitta, suosittelen!
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja tai:Multa saa myös alekoodin jolla uusi tilaaja saa sen 5 taalan alen: LAK671
Olen tilaillut megapaljon vitamiineja ja kosmetiikkaa, kaikki on ollut hyvälaatuista ja toimitukset ovat sujuneet ongelmitta, suosittelen!
Toloselta on tullut 50µg kapseleita myyntiin. Tosin ne on viety käsistä kuulemma Helsingistä, eikä tänne tuppukylän luontaistuotekauppaan riittänytOstan heti kun niitä saa. Suosin Suomalaista!