Dechs, kysymys sinulle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiinnostaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sori, olen ottanut tavaksi kieltäytyä vastaamasta tämäntyyppisiin kysymyksiin tällä forumilla. Mielelläni keskustelen asioista ja ideoista, mutta tällä palstalla on liikaa lapsellisia lällättelijöitä, jotka tarttuvat kaikkeen kerrottuun henkilökohtaiseen ja vääntelevät siitä ivanaiheita. Riippumatta siitä mitä vastaisin, lopputulos olisi jotakuinkin tämä: "Ai sulla on noin ja näin, toihan on ihan tyhmää ja väärin ja sit kaikki mitä sä sanot on ihan tyhmää". Ikävä juttu, eikä tietenkään missään nimessä ap:n vika. Ihan kiva, että olet utelias, mutta tässä ympäristössä noista puhuminen olisi suunnilleen yhtä viisasta kuin venäläisen ruletin pelaaminen pumppuhaulikolla.

Muistakaapa vaikka Scarlett O Harava. En minä jaksa semmoista perässähiihtäjien vinkunaa, joka noiden henkilökohtaisten asioiden jakamisesta väistämättä täällä seuraisi. Pisteet hänelle, että hän jaksaa.

Itse asiassa tuon kysymyksen myötä alan ymmärtää harmailun pointtia :D Jos jatkuvasti vaihtaa nimimerkkiä, ei keräänny louskuttajia perään.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä