V
vierailija
Vieras
Kannattaa ilmiantaa jokainen uusi viesti ketjussa ja pitää modet kiireisenä.
Ei tämä ketju poistu, usko pois.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kannattaa ilmiantaa jokainen uusi viesti ketjussa ja pitää modet kiireisenä.
Ei täällä ole ollut sellaisia.Mutta et aitoja ja oikeita
Niin? Ilmiannan kaikki viestit ja katson mitä poistuu.Ei tämä ketju poistu, usko pois.
Niin? Ilmiannan kaikki viestit ja katson mitä poistuu.
Nyt on kuulkaa eeppinen. Jan Kosto vastasi mun kommenttiin Instassa ja kiittit.Annaliisa
Ei oo, joskus modet on kommentoineetkin ketjuihin.Automaattimode niinku vauvallakin luultavasti.
Nyt on kuulkaa eeppinen. Jan Kosto vastasi mun kommenttiin Instassa ja kiittit.Annaliisa
Se nyt ei kerro mitään, ja ku on tapahtunut jonku päivitysten kohdalla yleensäkin.Ei oo, joskus modet on kommentoineetkin ketjuihin.
Taisin sanoa kauniiksi mieheksi. (Se oli mun mielestä yhdessä klipissä kaunis). Olen siis somehomo.Mistä?
Ei helvetti olet yksinkertainen yksilöSe nyt ei kerro mitään, ja ku on tapahtunut jonku päivitysten kohdalla yleensäkin.
Itse olet, tätäkään paikkaa 24h kekään valvo.Ei helvetti olet yksinkertainen yksilö![]()
Vauvallahan poistuu kaikki mikä ilmiannetaan. Täällä ihminen seuloo.Automaattimode niinku vauvallakin luultavasti.
Et taida ymmärtää miten foorumit toimiiItse olet, tätäkään paikkaa 24h kekään valvo.
Julkaisussa 3700 tykkäystä, 1900 jakoa ja 150 kommenttia. Ja vastannu tasan kahdelle, minä toinenNyt on kuulkaa eeppinen. Jan Kosto vastasi mun kommenttiin Instassa ja kiittit.Annaliisa
Eihän täältä poistukaan viestit 24hItse olet, tätäkään paikkaa 24h kekään valvo.
Aika helpolla loppujen lopuks välillä poistuu.Eihän täältä poistukaan viestit 24h
niin, riippuu ihan monesta.Aika helpolla loppujen lopuks välillä poistuu.
Ja sinä ymmärrät.Et taida ymmärtää miten foorumit toimii![]()
Muistatteko kun aito luuli että vauvan ketjussa oli shipparimode poistelemassa?![]()
Taisin sanoa kauniiksi mieheksi. (Se oli mun mielestä yhdessä klipissä kaunis). Olen siis somehomo.