Deittailusta ja seuranhausta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "MiuMiu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"MiuMiu"

Vieras
Olen ehkä kärsimätön, mutta tapasin reilu vko sitten mukavan miehen seuranhakupalstan kautta. No ollaan 4krt nähty ja juttu luistaa tosi hyvin. Mieskin on antanut ymmärtää ja sanonut olevansa kiinnostunut. Mutta käy kuitenkin viel tääl palstal. Ite kävin välis jo poistamas, kun ajattelin et o kiva kattoo tää juttu, tuleeko mitään. Tulee tost sellanen fiilis ettei ole oikeesti kiinnostunut. Kaipaan nyt teidän mielipiteitä asiasta. Katonko eteenpäin? Vähän olis sellanen fiilis et tekis mieli juosta karkuun. Ollut paljon pettymyksiä. Mitä luulette et mies ajattelee. Jos olis oikeesti kiinnostunut niin olisko jo poistanut ilmotuksen?

Voi kuule,ei viikossa vielä voi tietää,siksihän siellä deittipalstalla ollaan et tavataan monia eikä poisteta heti ensimmäisen vastaantulevan takia.ja oikeesti harvemmin sieltä poistetaan,poistetaan ehkä sillä nimellä oleva mut tehdään uusi eri nimellä joten sit voi näyttää et on poistanut profiilin vaikka ei olisikaan. Mutta älä rupee vielä viikon tuttavuuden jälkeen nyt kuvittelee mitään,kai sä voit silti tapailla ja katsella. Minäkin oon samaan aikaan tapailliut useita,ihan niinku ne miehetkin. En ees usko et sieltä voi mitään vakavaa löytää mutta uusia kavereita ja tuttuja saa ja mukava käydä ulkona eri tyyppien kanssa.

Aivot jumissa ku mietin, että miten palstanikin säilyttäminen täällä viittaisi siihen, ettei toinen ole kiinnostunut.

Joo mut aapee, yritä kestää. Kaipa miehet on tuommoisia.

:D tääl= siel seuranhakupalstal.

Jotenkin itte kelaan, ni jos tulee mielenkiintost vastaan ni voin kattoo sen. Jos ei etene ni sit seuranhaku taas päälle. Kyl mäkin olen deittaillut päällekäin, mut sillon en ole ollut kovin kiinnostunut. Ja kerrat jää pariin. Myö ollaan kuitenkin joka päivä oltu tekemisis.

Yhteistyössä