Demarien pikkujouluissa oli useampia ahdistelijoita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Seuraavaksi Rydman kommentoi Helsingin Sanomien “Miljaksi” nimittämän naisen kertomusta. Hän kuvaa tapahtumia, jolloin Rydman on ollut 25-vuotias ja Milja 16-vuotias. Milja ja Rydman ovat tutustuneet Miljan ollessa 14-vuotias tet-harjoittelija kokoomusnuorissa.

Miljan poliisille kertoman mukaan Rydman oli kutsunut hänet kotiinsa, kun hän oli täyttänyt 16 vuotta.

“Hän kertoi pitävänsä minua hyvin viehättävänä ja kertoi myös keskustelleen minusta ystäviensä kanssa aikanaan jo TET-harjoitteluni jälkeen, kun olin 14-15, että he pitivät minua Willen sanojen mukaan ‘kuumana’, mikä tuntui Willestä ‘kamalalta, koska olit niin nuori’, mutta hän perusteli asiaa sillä, että olin kuulemma aina vaikuttanut kypsältä ja ikäistäni vanhemmalta.”

Helsingin Sanomat siteeraa myös kertomuksen osaa, jonka poliisi on peittänyt tiedotusvälineille luovuttamastaan esitutkintapöytäkirjasta. Miljan mukaan sohvalla Rydman “kosketteli ja kähmi takapuolta ja koetti myös suudella minua, jolloin peräännyin tilanteesta”."

Lähde: IL

"PS-edustaja Sheikki Laakso pitää poikansa tuomion esiin nostamista ajojahtina: "Jos omaa nuoruuttani muistelen…"​

Perussuomalaisten kansanedustaja Kristian ”Sheikki” Laakso näyttää paheksuvan sitä, että hänen poikansa Nico Laakson saama tuomio lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä on nostettu julkisuuteen.

– Vittu et tää viiminen episodi on niin väärin, kun voi iki-maailmassa olla väärin ja seison poikani rinnalla tuli mitä tuli, kansanedustaja Laakso kirjoittaa Facebookissa.

– Heittäkää te se ensimmäinen kivi jolla on siihen varaa, minulla ei kuitenkaan ole siihen varaa, koska jos omaa nuoruuttani muistelen, niin vain tuurin voi erottaa itseni pojasta, jos edes sekään, hän jatkaa.

Laakso paheksuu sitä, että ehdokkuus tekee ihmisen ”riistaksi”.

"On se nyt perkele. Jos tavan kansa persuilee työpaikallaan, niin ei siitä palkallisella sairaslomalla palkita.

perussuomalaisilla kansanedustajilla on valtava yliedustus seksuaalisessa ahdistelussa verrattuna oikeastaan mihin ryhmään tahansa."

"Kouvolan PS:n kuntavaaliehdokas ja Kymenlaakson hyvinvointialueen aluevaaliehdokas Nico Laakso seurusteli itseään noin seitsemän vuotta nuoremman teinitytön kanssa vuonna 2016. Tyttö oli 14–15-vuotias. Käräjäoikeus piti suhdetta kuitenkin lapsen seksuaalisena hyväksikäyttönä. Oikeus tuomitsi Laakson kuuden kuukauden ehdolliseen vankeuteen vuonna 2019.

Orimattilassa PS:n kuntavaaliehdokas Ville Nukarinen sai vuonna 2013 tuomion törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. HS:n mukaan Nukarisen uhri oli 13-vuotias."

Lähde: IL

Yhteistyössä