Deprakine

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Abba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Abba

Vieras
Tällainen lääke odottaa kaapissa, mutta en rohkene aloittaa. Se määrättiin minulle epävakaaseen persoonallisuus häiriöön, mutta kammoksun noita tasaajia, kun pelkään että musta tulee nuutunut ja väsynyt ja mikään ei enää tunnu miltään. Eräs ystäväni kokeili aikoinaan ks. lääkettä, ja se ei jaksanut enää edes suihkussa käydä.Masennus siis syveni tosi paljon.

Löytyykö täältä ks. lääkkeen käyttäjiä? Olis kiva kuulla kokemuksia...

kannattaa kokeilla, lääkkeen teho on yksilöllistä, se voi auttaa sua vaikkei kaveria auttanutkaan :) jos tuntuu että ei auta niin lääkäri voi sen vaihtaa mut ei kannata olla ennakkoluuloinen jos olo on valmiiksi huono. kaikki keinot on hyvä koittaa.

kokeile ihmeessä.
Mulle on ollut apua kaksisuuntaisessa mielialahäiriössä.
Nimenomaan on mielentasaaja.

Oon ite syönyt vuoden ajan 1300mg/pvä ja päälle 50mg Sertralin masennuslääke.
Ei oo up eikä down olo vaan kaikki ja koko kirjo niinku elämään kuuluukin.
Aiemmin kun tuli oltua nuo molemmat huiput suljetulle pakkolepoon asti.

Haittoina voisin väittää ruokahalun lisääntymistä ja sitä kautta tullut 8kg lisää.
Just tekivät terveystarkastuksen ja verenpainekin oli laskenut hurjasti.
Toi masennuslääke Sertralin on sitten ihan perseestä.kun söin viel 100mg kädet vatkas ku sörkän pahimmalla densalla aamusin. Ny vaan tärrää pikkasee ja tukkaa lähtee..
no, jos mieli on hyvä ni paskat niistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Abba:
Tällainen lääke odottaa kaapissa, mutta en rohkene aloittaa. Se määrättiin minulle epävakaaseen persoonallisuus häiriöön, mutta kammoksun noita tasaajia, kun pelkään että musta tulee nuutunut ja väsynyt ja mikään ei enää tunnu miltään. Eräs ystäväni kokeili aikoinaan ks. lääkettä, ja se ei jaksanut enää edes suihkussa käydä.Masennus siis syveni tosi paljon.

Löytyykö täältä ks. lääkkeen käyttäjiä? Olis kiva kuulla kokemuksia...

Mulla sama "häikkä", eli oon rajatilapersoona
Mulla deprakine auttoi tosi paljon. Vaikea masennus oli päällä ja oikeasti muutamassa päivässä alkoi tuo deprakine piristämään

Mulla meni 1000 mg vuorokaudessa, lisänä ketipinor 200 ja cipralex 40

Ainoa huono puoli siinä olikin sitten se, että ruokahalu kasvoi ja painoa tuli yli 10 kiloa lisää..