Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jgh:Onko sinulla ylipainoa jo ennen raskautta?
Ei raskaudiapetes välttämättä muutu aikuisiän diapetekseksi. Paino normaaliksi, elintapojen muutos, ruokavalio kuntoon ja liikuntaa elämään.
-Itse olen hyvä esimerkki tästä!
Eka raskaus diapeteksen kanssa, alunalkaen 20kg ylipainoa, tiukasti aloin noudattaa ruokavaliota raskauden aikana, ja menin painonvartijoihin synnytyksen ja imetyksen jälkeen. Laihdutin 26 kiloa. Elämä muuttui täysin, paremmaksi.
uudessa raskaudessa ei diapeteksesta puhuttu, sain automaattisesti kutsun lääkärille toisen raskauden alussa, juuri tuon edellisen rd:n takia.
Lääkäri totesi, että tein elämäni parhaimman päätöksen, ja että laihtuminen ja elämäntavat ovat olleet minulla se ratkaiseva tekijä.
Sinusta kaikki on itsestäsi kiinni! Älä luovuta tai vaivu synkkyyteen, aloita uusi hyvä elämä jo tänään! Itsesi, lapsesi ja läheistesi vuoksi!
Alkuperäinen kirjoittaja kuulkaas nyt:Se on vaarallinen syntymättömälle lapselle.. Siitä ei pidä iloita kuten täällä muutama iloitsee. Tietäisittepä mitä vauriota lapset ovat saaneet jo syntymälahjakseen.
Jos ette tiedä niin etsikää netistä tietoa.
Lapseen pakkautuu kaikki sokeri mitä äiti nauttii. Mutta EI insuliinia! Lapsi turpoaa jättimäiseksi mutta elimet, iho, aivot ja hermosto eivät kehity silti yhtään nopeammin. Lapsi saattaa syntyä isona ja vaikeasti hoidettavana.
Alkuperäinen kirjoittaja kuulkaas nyt:Se on vaarallinen syntymättömälle lapselle.. Siitä ei pidä iloita kuten täällä muutama iloitsee. Tietäisittepä mitä vauriota lapset ovat saaneet jo syntymälahjakseen.
Jos ette tiedä niin etsikää netistä tietoa.
Lapseen pakkautuu kaikki sokeri mitä äiti nauttii. Mutta EI insuliinia! Lapsi turpoaa jättimäiseksi mutta elimet, iho, aivot ja hermosto eivät kehity silti yhtään nopeammin. Lapsi saattaa syntyä isona ja vaikeasti hoidettavana.
Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Voi hitto soikoon
Tuli sokerirasituksen tulokset ja kaikki kolme tulosta on raja-arvojen yläpuolella. Se on sitten raskausdiabetes![]()
Ja tuskin menee pelkällä ruokavaliolla kun oli kaikki arvot koholla :headwall:
Ketuttaa ihan sikana...