Diakoniatoimistossa joululahjat noudettavissa. Millainen vaatetus päälle?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ryysyt päälle?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Ryysyt päälle?

Vieras
Tänään tuli sähköpostia diakoniatoimistolta, että lahjat olisivat noudettavissa jo perjantaina.
Tuli vaan sellainen juttu mieleen, että kerkesin heittää vanhat talvitakit pois. Tällä hetkellä on vain vasta ostettu northface merkkinen parkkatakki käytössä, joten kehtaako sitä pitää päällään kun käydään siellä diakonialla?
 
Mee yksin ja sano, että muut ei voinu tulla, ku ei ollu varaa ostaa ku tää yks takki, jota vuorotellaan.
Jätä se takki sinne bemuuun siks aikaa.
Lainaa naapurilta takkia.
 
Oletko sinä joululahja lapselle keräyksestä saamassa paketin

Luojan kiitos en osallistunut siihen. Olen aina luullut, että se on köyhille. Mainostetaan, että lahja tulee perheille, joissa tämä lahja voi olla lapsen ainut lahja

Jos on varaa ostella vaatteita, niin on varaa ostaa lapselle lahja.

Mutta se on se mihin sen rahan laittaa.
Laittaako vaatteisiin, tupakkaan, alkoholiin vai lapselle
 
[QUOTE="Omatunto";29313447]Ilmoita, että et tarvitse lahjoja, vaan ne voi jakaa jollekkin niitä oikeasti tarvitseville.[/QUOTE]

Kyllähän ne lahjat tulee tarpeeseen. Itseasiassa ei olisi varaa niihin mitä toivottiin. Takkiin olen säästänyt kesästä lähtien
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä