R
Ryysyt päälle?
Vieras
Tänään tuli sähköpostia diakoniatoimistolta, että lahjat olisivat noudettavissa jo perjantaina.
Tuli vaan sellainen juttu mieleen, että kerkesin heittää vanhat talvitakit pois. Tällä hetkellä on vain vasta ostettu northface merkkinen parkkatakki käytössä, joten kehtaako sitä pitää päällään kun käydään siellä diakonialla?
Tuli vaan sellainen juttu mieleen, että kerkesin heittää vanhat talvitakit pois. Tällä hetkellä on vain vasta ostettu northface merkkinen parkkatakki käytössä, joten kehtaako sitä pitää päällään kun käydään siellä diakonialla?