Digiskräppääjiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huppaloora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

huppaloora

Aktiivinen jäsen
29.11.2005
2 762
1
36
Aattelin kysäistä että löytyykö moisen harrastajia täältä.. :whistle: Vaikuttaisi kivalta puuhalta mutta suomenkielellä ei kauheasti kuukkeloimalla tietoa löydy ja kouluajoista on jokunen vuosi joten tuo enklanti välillä vähän tökkäsee :ashamed: Eli jos harrastajia löytyy niin kernaasti saa ottaa kerän rautalankaa ja vääntää aikansa kuluksi ohjeita että mitä, mistä, minne ja miten voi latailla ja touhussa jyvälle päästä.. :D

Ilmaisen scrapbook flair -ohjelman latasin netistä taannoin, mutten ehtinyt kuin hieman vilkaista. Äkkiseltään vaikutti ihan kätevältä, nyt kun vaan ehtisi paneutua asiaan ja tehdäkin sillä jotain :D Googleta toi ohjelman nimi, kantsii ainaskin kokeilla ;)

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
oon monesti ajatellu aloittavani. ruotsin familjeliv.se:ssä nähny monta hienoa tuotosta.

Tulisi vähemmän kustannuksia ja paperiroskaa kuin tavallisessa.. ja jos menee päin honkia niin helppo alkaa vääntämään uudestaan.. parhaat saa sitten printattua suoraan... Minä ainakin ajattelin että tuossa on aika monta hyvää puolta. =)

niinhän siinä on. mutta niin mä ajattelin digikuvistakin, mutta kovasti tuli ikävä vanhoja paperikuvia kun koneesta katos mun ja miehen seurustelun aloitus söpöily kuvat :(:)

mutta en oo kokeillu tuota alkuperäistä metodiakaan, mutta toivottavasti kohta pääsen. oon haaveillu sellasesta valokuva albumista jossa saa vähän sommitella niitä kuvia ja laittaa pieniä värssyjä tai jotain...

muuten, se ifolorin kuva albumin tekemis ohjelma. suosittelen! :)

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
niinhän siinä on. mutta niin mä ajattelin digikuvistakin, mutta kovasti tuli ikävä vanhoja paperikuvia kun koneesta katos mun ja miehen seurustelun aloitus söpöily kuvat :(:)

mutta en oo kokeillu tuota alkuperäistä metodiakaan, mutta toivottavasti kohta pääsen. oon haaveillu sellasesta valokuva albumista jossa saa vähän sommitella niitä kuvia ja laittaa pieniä värssyjä tai jotain...

muuten, se ifolorin kuva albumin tekemis ohjelma. suosittelen! :)
Meillä on seurustelu aloitettu yli 20 vuotta sitten kun ei ollut digikameroista tietoakaan :laugh: Tiuhaan otetaan varmuuskopiot koneella olevista kuvista ja aika ajoin sitten teetetään osa oikeiksi kuviksi...

Meillä on osa lasten kuvista poltettu kahdellekin eri levylle. Pitäisi ostaa muistitikku ihan vaan tuota tarkoitusta varten.. kun vaan saisi aikaiseksi. Haaveilen että joskus saan tuon toisen koneen pelkille kuvaprojekteille (siis että on hyvät kuvankäsittelyohjelmat ja aikaa ja tilaa lajitella jne...) =) En suinkaan kuvaa paljon... :whistle:

Yhteistyössä