Digitaalisista viikkonäyttöisistä raskaustesteistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nenna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nenna"

Vieras
Millaisia kokemuksia teillä on digitaalisista raskaustesteistä? Uskaltaako niiden viikkomääriin luottaa edes suurinpiirtein?

Tein viikko sitten plussatestin ja nyt onkin alkanut epäilyttämään, että tämä raskaus olisi pidemmällä kuin luulen. Mä kun en ole ollenkaan varma milloin oli edelliset menkat...

Jos edelliset menkat on olleet n. kuukausi sitten, olisi nyt viikkoja 5+, mutta mitäs jos noita edellisiäkään ei ole tullut? Viikkoja voisi sitten olla jo 9+?

Mitäs se sulle näytti?

Olen nähnyt raskauden etenemisen digitesteissä, mutta eihän siinä tule kuin suurinpiirteiset ajat kun vaihtoehtoja on muistaakseni vain 3.

[QUOTE="vieras";29183546]et sä oo pidemmällä. jokainen odottaja luulee(toivoo) aina olevansa pidemmällä :D olisithan sä nyt jo viime kuus tehny testin jos ei menkkoja olisi ollut... :)[/QUOTE]

Mä nimenomaan toivon, että viikkoja olis mahdollisimman vähän :D Johtuen työtilanteesta.... Ja menkkojen poisjääminen ei ole mulle mitään uutta, siksipä nyt mietinkin olisko ne voineet jäädä välissä tulematta....

Yhteistyössä