Digitesti "raskaana 1-2"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyty86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tyty86

Tunnettu jäsen
28.01.2008
3 491
64
48
Kuopio
Eli siis tässä on nyt plussattu ja nyt menossa pp11=) eilen pp10 tein digitestin päiväpissasta 2h rakossa ja sain tuloksen "raskaana 1-2 viikkoa". Meillä polilla ei tehdä verestä hcg mittauksia. Nyt mietinkin, että paljonko muilla on ollut hcg kun on saanut saman tuloksen. Vai tietääkö joku paljonko on digitestien viitearvot? Eli paljonko pitää olla hcg:tä veressä jotta saa tuloksen raskaana, raskaana 1-2, raskaana 2-3 jne.

Moi tyty! Mä joskus löysin nämä joltain jenkkiläiseltä keskustelufoorumilta. Voin vielä yrittää etsiä sitä linkkiä, mut skaala on suunnilleen tällainen:

Hcg alle 24 - ei raskaana
Hcg 25-199 - raskaana 1-2
Hcg 200-2000 - raskaana 2-3
Hcg yli 2000 - raskaana 3+

En nyt ole satavarma muistanko nuo ihan numeron tarkkuudella oikein, mutta yritän tosiaan vielä paremmalla ajalla etsiä sitä linkkiä. Noin olen itselleni ne kirjoittanut muistiin kun oli tarkoitus testata että saan 3+ testiin. Ja onneksi sainkin toissapäivänä!

Sain saman tuloksen CB:llä lauantaina 22.9 eli siis 1-2. Huomenna olisi tarkoitus testata ovatko viikot lisääntyneet! Mulla pitkät kierrot, niin ei tarkalleen tietoa milloin ovulaatio tapahtunut.

Yhteistyössä