DNA ja laittomat laskut

Pomppiva Pallokala

Aktiivinen jäsen
21.02.2009
1 190
2
36
Pakko purkaa itseään, ei vaan jaksais enää tapella tuon yrityksen kanssa! Ollaan käyty pitkään taistoa DNAn kanssa kun alkoivat lähetellä meille laskuja palvelusta, jota emme ole koskaan saaneet emmekä käyttäneet. Monen monta kertaa meille on niin puhelimitse kuin kasvotustenkin luvattu, että laskut on pyyhitty pois ja pahoiteltu erehdystä. Pari päivää sitten tuli kuitenkin lasku perinnästä... Pakkohan se oli maksaa pois, muuten olisin menettänyt nimeni ja lasku kasvanut järjettömään mittasuhteeseen!

Onneksi minulla on nyt todistaja viime kerrasta, kun lupasivat, että kaikki laskut ovat pyyhkiytyneet pois eikä minulle koidu tästä enää kuluja. Saattaa ottaa aikaa ennen kuin saan rahani takaisin mutta herkästi en aio antaa periksi...

Ompa kiva kuulla. Koskaan ei ole ollut dna;n kanssa ongelmia, toisten kanssa kylläkin.

Toivottavasti lopettavat tuon, että voit olla tyytyväinen asiakas vielä pitkään.

Se on tänä päivänä edullisin operaattori, että mitenkäs vaihtokaan??

meille otettiin ekaa kertaa joulukuussa DNA -liittymiä (3kpl). Takkuista on ollut. Kun soitat asiakaspalveluun ja pyydät jonkun palvelun postoa tai lisäämistä, niin kyllä saat monta kertaa soittaa uudellen, kun mitään muutosta ei ole tapahtunut, vaikka asiakaspalvelija sanoo, että juu nyt se on tuolla koneella ylhäällä ja kaikki ok. Huh, olen melkein repinyt hiukset irti päästäni ja harmaantut ;) tuon yrityksen kanssa. Vaan tässä nyt roikutaan, kun otettiin kytkypuhelimet...

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Mulle kävi aikoinaan samoin ja vein tutkintaan koko homman. Vaihdoin liittymän ja sanoin heikunkei heille...

Et haluais kertoa enempi tuosta, miten asia eteni? Tietäisin hiukan mitä tulevaisuus tuo vielä eteen, tää on aika rasittavaa taistella tavallisena tallaajana isoa firmaa vastaan :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja DNAsta:
meille otettiin ekaa kertaa joulukuussa DNA -liittymiä (3kpl). Takkuista on ollut. Kun soitat asiakaspalveluun ja pyydät jonkun palvelun postoa tai lisäämistä, niin kyllä saat monta kertaa soittaa uudellen, kun mitään muutosta ei ole tapahtunut, vaikka asiakaspalvelija sanoo, että juu nyt se on tuolla koneella ylhäällä ja kaikki ok. Huh, olen melkein repinyt hiukset irti päästäni ja harmaantut ;) tuon yrityksen kanssa. Vaan tässä nyt roikutaan, kun otettiin kytkypuhelimet...

Tiesitkös, että DNAn kytkyt eivät lukitse puhelinta. Eli kun on ongelmia niin ota liittymääsi kaikista pienin kk-maksu (onkohan 90c/kk) ja ota toinen liittymä toiselta operaattorilta käyttöön. Sinun ei tarvitse maksaa kuin siitä puhelimesta se kuukausierä ja sitten tuo 90c ja voit käyttää puhelinta ja toisen operaattorin korttia. Hiukan vaikea selittää, mutta toivottavasti ymmärsit mitä tarkoitan.

Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
Mulle kävi aikoinaan samoin ja vein tutkintaan koko homman. Vaihdoin liittymän ja sanoin heikunkei heille...

Et haluais kertoa enempi tuosta, miten asia eteni? Tietäisin hiukan mitä tulevaisuus tuo vielä eteen, tää on aika rasittavaa taistella tavallisena tallaajana isoa firmaa vastaan :kieh:

Moni on tehnyt samoin....kun vain on mustaa valkoisella niin menet suoraan juttelemaan erokoistuneen lakimiehen kanssa ja se lähtee siitä. Ei sen jälkeen tarvitse sun tehdä oikeestaan mitään.

Moni on tehnyt samoin....kun vain on mustaa valkoisella niin menet suoraan juttelemaan erokoistuneen lakimiehen kanssa ja se lähtee siitä. Ei sen jälkeen tarvitse sun tehdä oikeestaan mitään.

Ok. Pitänee sitten tehdä niin.

Alkuperäinen kirjoittaja DNAsta:

Tiesitkös, että DNAn kytkyt eivät lukitse puhelinta. Eli kun on ongelmia niin ota liittymääsi kaikista pienin kk-maksu (onkohan 90c/kk) ja ota toinen liittymä toiselta operaattorilta käyttöön. Sinun ei tarvitse maksaa kuin siitä puhelimesta se kuukausierä ja sitten tuo 90c ja voit käyttää puhelinta ja toisen operaattorin korttia. Hiukan vaikea selittää, mutta toivottavasti ymmärsit mitä tarkoitan.

Kiitos! Ymmärsin ja tätä täytyy kokeilla =D

Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
mä olisin soittanut perintätoimistoon ja sanonut et laittavat laskun jäihin kunnes asia on selvä. eihän sulle kuulumattomia laskuja pidä maksaa.

Olisiko noin voinut tehdä? Tuossa vain luki, että jos ei maksa nyt niin vievät käräjille ja mun maksettavaksi lankeaa hirveät kulut. Mie en näistä perintäjutuista tiedä mitään niin nimen menettämisen pelossa maksoin sitten heti pois :/

Yhteistyössä