DNA:N ASIAKKAAT, oletteko saaneet DNA:lta lahjaksi puhelimen tai digikameran?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dna

Vieras
Eräs tuttu sanoi että DNA:lta oli soitettu hänelle ja tarjottu puhelinta lahjaksi jos jatkaa dna:n asiakkaana kahden vuoden sopimuksen ajan, ja tämä ei siis ollut mikään kytkytpuhelin vaan ihan antavat kaupan päälle... Ja mitä tämä tuttuni oli kuullut muilta dna:n asiakkailta ja lapsiensa kavereilta niin monet oli saaneet joko puhelimia tai digikameroita!

Onko joku teistä, arvon palstalaiset, saanut lahjuksia dna:lta?

Meillä on ollut kaksi dna:n liittymää jo kymmenen vuotta, ja yhteensä niitä on perheessämme viisi eikä meille ole mitään lahjoja tarjottu½

Meillä on ollut kaksi dna:n liittymää jo kymmenen vuotta, ja yhteensä niitä on perheessämme viisi eikä meille ole mitään lahjoja tarjottu½

:D lian uskollinen asiakas!

dna:lla sellianen on typeryyttä, helppohan sellaisia on ylirahastaa edelleen: helposti höynäytettäviä hölmöjä!

Kaltaistesi yksilöiden myötävaikutuksella tämä yhteiskunta ja sen saavutukset on ehkä rakennettu ja saatu aikaan, mUtta nyt on eri aika, nyt on rahastuksen ja saavutusten ulosmittauksen aika. Nyt siis palkitaan toisenlaiset yksilöt: Alkakaa määrätietoisesti lypsämän etuuksia dna:lta. pyytäkään valmiikis tarjouset useamman liittymän paketista kaikine lisukkeineen vaikka saunalahdelta, sitten soitat dna:lle ja kysyt vastatarjousta - sanot, että vanha asiakas on nyt tyytymtön ja kysyt onko heillä mitään halua tehdä asialle mitään, tai yleensä kiinnostusta pitää vanhoja asiakkaita tyytyväisinä - kerrto että kilpailevat operaattorit ainkin haliavat pitää tyytyväisinä....kyllä se siitä.

dna ei pidä asiakkaisiinsa yhteyttä. olin pitkään asiakas, en ole enää. tosin ottivat yhteyttä, kun saivat tiedon, että vaihdan toiseen. heittihän ne tarjouksen, vuodeksi olisin taas ollut siinä kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja ei enää;23157046:
dna ei pidä asiakkaisiinsa yhteyttä. olin pitkään asiakas, en ole enää. tosin ottivat yhteyttä, kun saivat tiedon, että vaihdan toiseen. heittihän ne tarjouksen, vuodeksi olisin taas ollut siinä kiinni.

eli en ole saanut mitään lahjuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja ei enää;23157046:

Sama juttu. Huonoja kokemuksia kosolti, ei enää ikinä DNA:n liittymiä!

[QUOTE="mmm";23157109]Meillä on ollut liittymä v.2008 ja eka vuonna saatiin kuusi lippua muumimaahan ja nyt joululahjaksi sai valita aikakausilehden vuosikerran.[/QUOTE]

ja tätä lehtitilausta ovat muutkin ihmetelleet..

En ole lahjuksia saanut. Äitini kertoi juuri saaneensa DNA:lta puhelimen ilmaiseksi. En silti mitään lahjoja kaipaakkaan. Pääasia että liittymät toimivat ja muutenkin asiakaspalvelu. Joten tyytyväinen olen näinkin. Elisan liittymiä sitävastoin ei ikinä enää, huonointa asiakaspalvelua, mitä olen ikinä saanut.

Minun mies kanssa sai sieltä puhelimen. Muistaakseni juurikin tämän Nokia 7230:n, mutta sen mustan. :) Itelle ei oo mitään tarjottu, tosin liittymäkin ollu siellä vasta vuoden verran.

[QUOTE="torsti";23157166]Mulle soitettiin viimeviikolla ja puhelin tulee tällä tai ensi viikolla. Olen ollut tyytyväinen dna:han jo vuodesta 05. :)[/QUOTE]

sain valita kolmesta mallista mieluisimman.

Äidilläni on ollut DNA-liittymä vuodesta -04 lähtien ja hänelle tarjottiin noin kuukausi sitten uutta puhelinta palkinnoksi pitkästä asiakassuhteesta.

Puhelimen ehtona oli 2 vuoden DNA-kimppa sopimus (kuukausimaksuton). Puhelin tuli, on kytkylukittu siten, että siihen käy vain DNA:n kortti. Sellainen peruspuhelin, ihan hyvä äidille. On siinä myös radio ja 2 megan kamera.

Joo sain ylläriksi kirjeen riita-asiasta käräjäoikeudessa.
On jo kuluttajariitalautakunnasta päätös että Dnan moka laskutuksessa mutta jatkavat perintää silti.
Nyt sitten käräjille ja kulut senkun nousee. Niin ja mahdollisesti maksuhäiriö merkintä.
Reilua tai ei.
Vituttaa periaatteen vuoksi maksaa kun ei omaa syytä.

Asian vierestä, mutta tällä ne lahjuspuhelimet maksetaan ;)

Minä sain puhelun ja sain myös puhelimen lahjaksi. Puhelu alkoi kartoittamalla nykyisen puhepakettini ja todettiin että en tarvitse niin paljon puheaikaa ja tekstiviestejä joten muutettiin liittymä parempaan jossa säästän yli 30e kuussa ja sain vielä tuplasti nopeamman nettikaistan. Siihen lisäksi sain tosiaa sen puhelimen lahjaksi ja puhelin on yllättävän hyvä! Siinä tuli mm. 2gt muistikortti mukana ja hyvät musiikki kuulokkeet mukana myös.
KIITOS DNA!

t. Tyytyväinen asiakas :)

Yhteistyössä