DNA:N ASIAKKAAT, oletteko saaneet DNA:lta lahjaksi puhelimen tai digikameran?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minäkin sain puhelun. Todellakin kartoitettiin nykyinen puhepaketti, säästöä saattaa syntyä ehkä se pari euroa kuussa. Saa nähdä nyt.

Koska olen ollut DNA:n asiakas jo vuodesta 2005, minulle tarjottiin kanta-asiakaslahjana Nokian uutta noin 200 euron arvoista puhelinta (totuus: Nokia C2, gigantista 79 euroa). Tämä lahja ei kuulemma aiheuta kustannuksia eikä sido mihinkään. (totuus: puhelimen vastaanottaminen kytkee 24 kk sopimuksen).

Käytännössä puhelimessa ei haluttu kertoa mistään tarkemmin, kysyttiin vain haluanko lahjan joka ei sido mihinkään eikä maksa mitään. Ainiin bonuksena, monet on kuulemma ottaneet lahjan / antaneet ystävälleen tai jopa myyneet puhelimen. Kyllä on helppoa, ilmainen puhelin ja vielä voisi myydä sen!!

Toimitusaika olisi ollut useita viikkoa. Erittäin harhaanjohtava puhelu. Vältyin kuitenkin pahimmalta eli 24 kk sopimukselta.

Minä sain puhelun ja sain myös puhelimen lahjaksi. Puhelu alkoi kartoittamalla nykyisen puhepakettini ja todettiin että en tarvitse niin paljon puheaikaa ja tekstiviestejä joten muutettiin liittymä parempaan jossa säästän yli 30e kuussa ja sain vielä tuplasti nopeamman nettikaistan. Siihen lisäksi sain tosiaa sen puhelimen lahjaksi ja puhelin on yllättävän hyvä! Siinä tuli mm. 2gt muistikortti mukana ja hyvät musiikki kuulokkeet mukana myös.
KIITOS DNA!

t. Tyytyväinen asiakas :)

Pitää muistaa ettei mitään ilmaista ole olemassa. Katsopa tarkkaan laskut!

Meinasin vaihtaa liittymää viime vuoden puolella, ja nyt soittivat DNA'lta ja antoivat '100€ puhelimen' (oikeasti sen saa esim Verkkokaupasta n 70€ hintaan eli liioittelua).
Mutta hyvä puoli oli että he laittoivat puhelinliittymääni eurolla gigan netin! En ole ennen käyttänyt nettiä puhelimella mutta nyt huomaa kuinka kätevää se on. : )
Itsellä tosin on laadukkaampi puhelin kuin tuo heidän lähettämänsä, olin ajatellut antaa sen heiltä saadun puhelimen eteenpäin mutta siinä on joku lukitus että sitä voi ilmeisesti käyttää vain DNAn liittymällä. =/
Jos olisi ollut kamera vaihtoehtona, olisin sen mieluummin ottanut...

Ja itsekin olen ollut DNA'n asiakas jo ainaskin seitsemän vuotta.

Yhteistyössä