Donald Trumpin toinen kausi pressana saa ihmiset kautta koko maailman kokemaan suurta kauhua 🫣 😱

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täältä tullaan, maailma.

Terv. &

”Elon Musk embraces Trump, his brother in sociopathic narcissism

He’s as much a threat to the rule of law as the Palm Beach Pumpkin”

”Laschin mukaan narsismi on yksi tapa reagoida yhteiskuntaan, joka oli saavuttanut "vähenevien odotusten ajan". Psykologi oli huomannut, että yhä useammat nuoret aikuiset olivat kääntyneet itseensä päin ja yrittivät vahvistaa heikkoa minäkuvaansa muiden huomiolla, tavaralla ja jännittävillä elämyksillä. Laschin mukaan narsistiseen persoonallisuuteen kuuluvat muun muassa henkinen keskenkasvuisuus, kykenemättömyys sitoutumiseen, vaihtuvat ihmissuhteet, ikuisen nuoruuden etsintä ja julkisuuden palvonta.”

Media ja somevaikuttajat käyttävät hyväkseen luonnevikaisia reppanoita.
Onneksi maailma tietää jo paremmin kuin vuonna 2016 millainen kusipää nousee tänään uudestaan valtaan.
Muistan vuoden 2016 erittäin hyvin.
Olin silloin ulkomailla, ja kaikki päivittelivät siellä jenkkien huonoa arvostelukykyä äänestyskäyttäytymisessään.

Kylläpäs Elon Musk änkytti puheessaan ja oli hermostunut..

Mahtaisiko tässä olla syy:

"Trump just confessed that Elon manipulated the 'vote-counting' computers in Pennsylvania to make sure he won. And in another clip he states that the election was rigged so that he would be president for the World Cup and Olympics in '26 and '28.

Afterwards, Elon tried to give a speech but could barely get anything out because of his stuttering. As if he was really stressed. Maybe about going to prison for life. And just for the record, JD Vance didn't speak at all at this rally.

I'm not posting the clips here, but it would be hard to throw anything on Twitter and not hit one of them. They're everywhere.

I've done my best to not be a conspiracy theorist but when the man confesses, I have a good reason to speak up. Now I have to wait and see what my country does tomorrow. This is what you call The Big Suck."

#57 Tietääkseni Muskilla on noin 12 lasta monen partnerin kanssa. Muskin käytös näyttää holtittoman sekopäiseltä. Hän lienee vanhemmalla iällä josssin hoitolaitoksessa pakkositeissä.

Tässä syy?

Nyt taitaa syystäkin nousta BIG HALOO! Suuri vaalihuijaus tapahtunut? Vaalit uusiksiko? Toivottavasti 😃
Käännöskoneella

”Trump tunnusti vain, että Elon manipuloi "ääntenlaskenta"-tietokoneita Pennsylvaniassa varmistaakseen voiton. Ja toisessa leikeessä hän sanoo, että vaalit väärennettiin niin, että hänestä tulisi MM-kisojen ja olympialaisten presidentti vuosina 26 ja 28.

Jälkeenpäin Elon yritti pitää puheen, mutta änkytyksensä takia hän tuskin sai mitään irti. Ihan kuin hän olisi todella stressaantunut. Ehkä elinkautiseen vankilaan. Ja vain tiedoksi, JD Vance ei puhunut ollenkaan tällä mielenosoituksella.

En julkaise klippejä tänne, mutta olisi vaikea heittää mitään Twitteriin ja olla osumatta yhteen niistä. Niitä on kaikkialla.

Olen tehnyt parhaani etten olisi salaliittoteoreetikko, mutta kun mies tunnustaa, minulla on hyvä syy puhua. Nyt minun on odotettava ja katsottava, mitä kotimaani tekee huomenna. Tätä kutsut Big Suckiksi”

Trump on eksyttäjä.
👍Vaikea käsittää ihmisiä, jotka ovat Donin lumoissa.
Good morning Britain-videolla haastatellaan miestä, joka on ollut hänen ystävä vuosikymmeniä. Pelkkää suitsutusta ja kehumista eikä yhtäkään poikkipuoleista sanaa. Luultavasti heppu on itse samanlainen. Hänellä ei ole ihmistuntemusta eikä minkäänlaista vastuuta ihmiskohtaloista ja maapallon tulevaisuudesta.
Hän kehui Trumpin jatkuvaa asioiden kyselyä. Kaikki asioita seuraavat tietävät ettei Don ole lukumiehiä.

Yhteistyössä