Dooris -kirppis, Espoo Leppävaara

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Onko kokemuksia? Kukaan myynyt tavaraa, miten hyvin menee kaupaksi?

Dooris kirpputori Espoo

Vasta avattu kirppis, harkitsen laittavani myyntiin aikuisten vaatteita, lasten vaatteita, kenkiä, laukkuja jne. Mutta meneeköhän kaupaksi, kun kyseessä vastikään avattu kirppis, ei varmastikaan löytänyt vielä koko asiakaskuntaansa!? Kokemuksia?

Itse kävin sielä ja mukavan tilava ja avara, löytöjäkin tein :)

itselläni oli paikka siellä, ja ihan kivasti sain tavaroita menemään. plussalle jäin, mutta työhön (tavaroiden hinnoittelu, roudaaminen jne.) verrattuna aika laihanlainen saalis oli :)

[QUOTE="mjk";29116072]itselläni oli paikka siellä, ja ihan kivasti sain tavaroita menemään. plussalle jäin, mutta työhön (tavaroiden hinnoittelu, roudaaminen jne.) verrattuna aika laihanlainen saalis oli :)[/QUOTE]

Mitä möit, millaista tavaraa meni eniten?

Olen itsekin miettinyt, että sitä tavaraahan pitäisi mennä todella paljon, että oikeasti jää plussan puolelle.. Tai sitten hinnoitella korkeammalle, mutta minun periaatteeni on, että ei käytetystä tavarasta montaa euroa viitsi pyytää.

Mä varasin sieltä juuri pöydän 2 viikoksi, toivottavasti kauppa käy! Kaveri oli saanut sieltä hyvän tilin niin uskaltauduin kokeilemaan, vaikka muakin mietityttää tuo hinnoittelun vaiva.

Alkuperäinen kirjoittaja Tätsyli;29119608:
Mä varasin sieltä juuri pöydän 2 viikoksi, toivottavasti kauppa käy! Kaveri oli saanut sieltä hyvän tilin niin uskaltauduin kokeilemaan, vaikka muakin mietityttää tuo hinnoittelun vaiva.

Empä ole käynyt, voisi käydä tällä viikolla katsastamassa :)

Hinnoittelussa, tavaroiden järjestelyssä jne. on kyllä melkoinen vaiva, olen usein miettinyt, saako kaikki myyjät oikeasti voittoa lainkaan!?

Akseliin verrattuna Dooriksessa paljon edullisempi hintataso noin yleisesti, kävin eilen molemmissa. Lisäksi Dooriksessa helppo liikkua lastenrattaiden kanssa, suuret käytävät. Akselissa ei ihan niin vain aina onnistukaan.

Molemmista tein kyllä hyviä löytöjä :)

Kävin Dooriksessa. Ei ollut mitenkään erikoinen kirppari, kallista. Eli Espoon paras kirppari on Vermon konttitori kesäisin. On edullista. Paljon tyhjää tilaa Dooris-kirpparilla.

[QUOTE="Joskus";29141624]Niin siis tää aloitus on tehty 18.10, ja nousee sitten etusivulle kun ihmiset käy kirjottelemassa.[/QUOTE]

Ihan niinkuin kaikki muutkin ketjut.

Jos jollakin vielä kiinnostaa, niin tienasin Dooriksessa reilussa viikossa yli 200e.
Myin lasten ja naisten vaatteita, takkeja, muutaman pokkarin ja laukun.
Hinnoitteluna oli vaatteissa yleensä 1-2e, ulkovaatteet ja laukut kalliimpia (<5e).

Positiivinen yllätys oli :)

Itse suosin Tapiolalaisena Toinen Kierros kirppistä. Kivasti tuonnut eloa tapiolan keskukseen muutenkin. Pari kertaa myynyt ja viikossa saanut molemmilla kerroilla yli 300e

Yhteistyössä