DPO 8 ja haamu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plussa????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plussa????

Vieras
Onko kukaan saanut näin aikaisin haamua? Mulla on ollut vahva tunne raskautumisesta heti oviksesta lähtien ja hullu menin tietysti testaamaan. Olen kärsinyt kylmyydestä, nippailusta ja valkovuotoa tulee aika paljon. Testinä oli halpatestin (??) one step erittäin herkkä liuska.

Kertokaa joku omia kokemuksia?

Mä oon saanu one stepiin "haamun" kraanavedellä. Alko ketuttaa kun luulin joka kierrossa saaneeni ja sit oiskin ollu "kemiallinen", sitten hirveessä uhmassa koitin vedellä....

En saa otettua hyvää lähikuvaa kiitos huonon kameran, mutta se mun "haamu" on samanlainen kuin Sef sinun kuvassa se ylempi testi paitsi ettei siinä mun testissä näy toi vasen reuna niin hyvin. Mua vähän kyllä mietityttää jos tää on kumminkin vaan joku viivan paikka :( Se silti näyttää samanlaiselta kuin edellisen raskauden ekat juuri ja juuri erottuvat haamut ja niitäkin ensin ajattelin viivan paikoiksi. Mene ja tiedä kai se on vaan odoteltava......

Kääk, löysin tällaisen ketjun googlella, sain juuri tuollaisen ylläolevan kuvan haamun David herkällä testillä, nyt dpo 8. Voiko tuohon nyt sitten uskoa? Kellään kokemuksia tuosta David-testistä, ja aikaisesta haamusta??

Mä oon niin huuli pyöreenä, mulla on ties mitä kremppaa kehossa ja aattelin ihan huvikseni testata, ja yllätys - lue: kauhistus - oli suuri kun pinkki haamu pärähti tuon toisen viivan viereen...:O

Kamerakin sanoi eilen heippa, perskule enkä saa kuvaa...:(

Dpo on tarkka, mulla on niin voimakkaat oireet oviksesta että ei jää epäselväksi milloin se on.:D

Yhteistyössä