Dr. Beckmann värin- ja lian kerääjä KOKEMUKSIA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hauskaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hauskaa

Vieras
Minkälaisia kokemuksia teillä on otsikossa mainitusta tuotteesta? Minkälaiset vaatteet pesette ko. lappujen kanssa?

Huvikseni kyselen, kun itse laitoin äsken yhden lappusen punaisenkirjavien vaatteiden kanssa koneeseen ja vilkaisin äsken konetta, niin lappu on siinä reunalla, eikä pyöri vaatteiden mukana. Onkohan siitä nyt sitten mitään hyötyä? Olen kyllä muutenkin epäuskoinen, että miten tuollainen voi toimia. Tuon koneellisen olisin pessyt noin ilman lappujakin, lajittelen pyykit kyllä aika huolellisesti, mutta ajattelin kun seassa oli yks vaate jossa on punaista ja valkoista, et jos siinä ne valkoiset kohdat pysyis parempina tuon lapun ansiosta.

Niin, onko teillä kokemuksia toimiiko noi lappuset? :)

mä oon laittanut kirjavien vaatteiden sekaan jos on jotain uutta joukossa, hyvin on toiminut.. en mä tiedä miten ne toimivat, mutta juurikin uuden väriseksi se lappu tai laput on värjäytynyt ja muissa ei ole mitään väärää väriä

Mulla kone pyörii edelleen ja se lappu on siinä rummun etuosassa ollut koko ajan, vissiin lensi heti koneen pyörityksen alettua siihen. Liekö sitten vaikuttanut mitään kun ei ole siellä pyykin joukossa pyörinyt. Punainen se kyllä on, et on siihen jotain väriä tarttunut.

Vanhaa soopaa,tätä ihmelappusta mainostettiin jo vuosia sitten
näillä ostoskanavalla,kauppakanavalla,twinssillä,ostos-tv ja mitä näitä onkaan,jossa myydään kaikenlaisia maailmaa mullistavia ihmehilavitkuttimia & himmeleitä ,kovaan hintaan.

Pirkkalehden välissä tuli esitepakkaus.Että ei mitään uutta tälläkään rintamalla.

Jossain marketissa oli myynnissä 20 kpl paketti muutamalla eurolla.

Yhteistyössä