Du & Jag

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meille oli ainakin käytännöllisiä ja mieluisia vaatteita koko esikoisen 0-3 vuoden iän! Kivoja vaatteita, ihan laadukkaita ja kotiin kannettuina. Aina tuli kuukauden paketti mikä oli mahdollista myös perua tai palauttaa jos ei miellyttänyt.

olin vähän aikaa kerhossa, mut minusta on tosi tympeetä, kun vaatteita ei näe mistään etukäteen. aloituspakkauksen kyllä, mut sit muut vaan selostetaan, hankala saada oikeeta kuvaa. ja aika paljon minusta maksaa pelkkä collegepuku (24,90e), vaikka onkin kotiin kannettu. eli kauaa en jaksanut kerhossa olla. aloituspakkauksen bodyssa on muuten muovinepparit, jotka on aika 'hepposet'. muuten oli kyl ihan laatukamaa.

Siinä on puhelinnumerot ja sähköpostiosoitteet ja taitaa olla ihan perinteinen postiosoitekin, johonkin niistä ottaa yhteyttä! Ja kuukauden paketin mukana tulee yhteydenottolappunen myöskin.
Eikä se collegepuku minusta kallis ole, samaan hintaan voit mennä ostamaan robinhoodista puvun jonka saumat ei kestä ja ekassa pesussa menee muoto! Mutta kukin tavallaan..

25 eurolla saa kyllä todella laadukkaita gollegepukuja lähes mistä kaupasta vain (Sokokselta, KappAhlista, Lindexiltä...) ja taatusti jää vielä eurojakin jäljelle vaikka ostaisi merkkivaatteitakin (Tuttaa ym.). Itse ainakin pidän vauvan collegepukua joka maksaa 25 euroa todella kalliina. Mut kukin tavallaan...

Mä olen kirppikseltä ostanut muutaman ko. firman vaatteen, ihan hyviä ovat olleet. (Tosin enhän tiedä onko niitä käytetty paljoa)

Itse en viittinyt kehoon liittyä, koska vaikka aloituspaketti onkin hyvä ja edullinen, jatkopaketit ovat kuulemani mukaan olleet kalliita. Siis minun mielestäni. En tosiaan viitsi maksaa esim. collegepuvusta tuota 25 euroa. Ostan mieluummin kaupasta. Ja jos vaikka kiertelee alennusmyyntien aikaan, tuolla rahalla saa jo vaikka mitä! ;)

no sitä minäki aattelin! kallis se on. tuttaakin saa 20e:lla varmasti, lindexiltä lähtee kympillä. ja ei ne nyt NIIN hyviä tossa kerhossa oo, et kannattais maksella ylihintaa.

Yhteistyössä