Lapsettomuushoidoissa olevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimerkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko sulle @näännä tehty tai ootko miettinyt alkion kuoren avausta? Meinasin itse kysyä lääkäriltä voisiko sen tehdä tai ainakin harkita. Täytyy kysyä myös riskeistä tai onko niitä. Felicitaksella sen hinta on muistaakseni 580 e kun muilla klinikoilla on 250-reilun 300 välillä, mutta eipä tuo vajaa 600 tässä konkurssissa tunnu jos siitä voi olla hyötyä.
taisi just viime viikolla käydä mielessä. nythän viimeisin alkio vissiin osasi just tuon vaiheen. no katsotaan mitä jatkoon ehdotetaan.

• Tykkää
Reactions: Annika88
Kiitos <3 Toivotaan että huhtikuu on meidän kuukausi. En meinaa tajuta että viikon päästä luultavasti pistelen Menopuria taas. Viimeksi oli tavallaan rentoa kun pettymyksen jälkeen oli välikierto jossa ei tarvinnut ehkä niin tiukasti miettiä että jos nyt syön tätä karkkia niin tulee matala-asteinen tulehdus ja alkio ei sitten millään voi kiinnittyä. :| No mutta jos uusi kierto alkais vaikka vasta perjantaina niin ehkä torstaina viitsisi pääsiäisen ja vitutuksen kunniaksi vaikka juoda lasin viiniä. Sen jälkeen sitten panostetaan taas että alkiolle tulee täydelliset olosuhteet kiinnittyä.
No voihan kurjuus että näinkö taas tilanne😢 Sulla jo monta monta siirtoakin takana ja niin hieno tulos tästä edellisestä ivf:stä että kyllä surettaa ettei sitä plussaa oo vieläkään tullut. Tsemppiä ja Voimansäde taas että jaksaa jatkaa vaikkei enää jaksaisikaan.

Pakko sanoa tuosta karkki ja matala-asteinen tulehdus -asiasta että niin tutulta kuulostaa🥴 Mulla aina just tollaset jutut mielessä ja esim kaikissa viidessä Viron siirrossa en uskaltanut syödä siirtopäivänä laivalla aamupalaa (muuten olen suuuuuri aamupalojen ja buffettien ja ylipäätään ravintoloiden ja ruoan ystävä) kun ajattelin että ylensyön sitten kuitenkin ja tulee ties mikä verensokeripiikki joka sitten taas vaikuttaisi alkion olosuhteisiin🥴

Yhteistyössä