Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Siitäkös se johtuki ku en oo vähään aikaan saanu yv:tä. Mä jo huolestuin...
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Siitäkös se johtuki ku en oo vähään aikaan saanu yv:tä. Mä jo huolestuin...
Siitäpä siitä! On ollut muutaman päivän jo täynnä... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Siitäkös se johtuki ku en oo vähään aikaan saanu yv:tä. Mä jo huolestuin...
Auts!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Siitäkös se johtuki ku en oo vähään aikaan saanu yv:tä. Mä jo huolestuin...
Auts!![]()
Niiii i. Tiä mitä kaikkee nyt on ohi mennyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Siitäkös se johtuki ku en oo vähään aikaan saanu yv:tä. Mä jo huolestuin...
Auts!![]()
Niiii i. Tiä mitä kaikkee nyt on ohi mennyt![]()
:headwall: :headwall: :headwall:
Tää on hirmuisen ikävä asia. Miks et sanonu mitään mesessä?
ps. vai saiko sitä kertoa että oot mun mesessä?
jos ei nii tää oli sitte vaan läppä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:tuleeko ne perille?:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:tuleeko ne perille?:ashamed:
Tulee, mutta jäin odottelemaan jotain kivaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AAargh:ja tästäkin piti tehdä näin pitkä ketju...huoooooh
Alkuperäinen kirjoittaja AAargh:ja tästäkin piti tehdä näin pitkä ketju...huoooooh
Alkuperäinen kirjoittaja ilona:Alkuperäinen kirjoittaja AAargh:ja tästäkin piti tehdä näin pitkä ketju...huoooooh
oot kateellinen toisten romanssista.
Alkuperäinen kirjoittaja AAargh:Alkuperäinen kirjoittaja ilona:Alkuperäinen kirjoittaja AAargh:ja tästäkin piti tehdä näin pitkä ketju...huoooooh
oot kateellinen toisten romanssista.
ai niillon romanssi...no mut silti kamoon
Alkuperäinen kirjoittaja ilona:mitähän tuo yksi hermoilee? ei kai näitä aloituksia ole kenenkään pakko lukea?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ilona:mitähän tuo yksi hermoilee? ei kai näitä aloituksia ole kenenkään pakko lukea?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Ilmeisesti jatkoa halutaan. =)
Alkuperäinen kirjoittaja AAargh:Alkuperäinen kirjoittaja ilona:mitähän tuo yksi hermoilee? ei kai näitä aloituksia ole kenenkään pakko lukea?![]()
mitä sä mun hermoilusta välität, ei niitä ole pakko lukea![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja ilona:mitähän tuo yksi hermoilee? ei kai näitä aloituksia ole kenenkään pakko lukea?![]()
Saatika pitää omilla kommenteillaan elossaNiillähän tän jatkuminen vaan taataan.
![]()
Kaikista nopeiten pääsis eroon ku ois hiljaa vaan ni parissa minuutissa tää ketju ois hautautunu jo sivulle ties mille. Mutta ei
Ilmeisesti jatkoa halutaan. =)
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Ilmeisesti jatkoa halutaan. =)
*näyttää tissit* :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Ilmeisesti jatkoa halutaan. =)
*näyttää tissit* :snotty:
*haluaa lisää jatkoa*
![]()