e-pillereistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja diane nova
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

diane nova

Vieras
Voisko olla mahdollista ja onko muilla kokemusta asiasta: Olen syönyt nyt melko tarkalleen puoli vuota diane nova-pillereitä akneen. Vasta nyt alkaa ihossa näkyä jonkinlaisia parannuksen merkkejä, ruokahalu on kasvanut ja muutenkin olo tuntuu jollain tavalla erilaiselta. Ei pahalta mutta kumminkin erilaiselta kuin ennemmin tänä puolena vuotena.

Eli voisiko olla, että nämä pillereiden sisältämät hormonit olisivat vasta nyt jotenkin alkanut auttaa. Aloin jo luopua toivosta etteivät ne naamaani auta mutta nyt iho on vähän paranemaan päin. Onko teillä kestänyt näin kauan?

Kyllä se kestää. Muistelen, että minulla Diane Novat alkoivat auttaa vasta joskus viiden kuukauden käytön jälkeen. Nyt myöhemmin muilla e-pillereillä vaikutuksen alkaminen on kestänyt kolmisen kuukautta, mutta toisaalta minulla ei ole enää Diane Novien jälkeen tullutkaan niitä jättiläisfinnejä joita silloin oli.

Kyllä vain, itsellänikin kesti yli vuoden, ennen kuin alkoi tulokset näkyä. Kovin on yksilöllistä...
Olen nyt käyttänyt niitä kolmisen vuotta ja iho on nyt ihan ok. Selvästi paremmassa kunossa kuin aloittaessani, muttei toki vieläkään mikään vauvan peppu :-) Tsemppiä vaan! Terveet elämäntavat ja positiivinen asenne peliin!

söin diane novia joskus noin 4 vuotta. Ei se finnien tulo kokonaan lopu, mutta kyllähän se rauhoitti ihoa. Joten täysin kuulasta kaunista ihoa en ainakana minä saanut. Mutta selkään tulevat finnit poistuivat lähes kokonaan.