E-pillerit ja maksa-arvot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä vain

Vieras
Jos teillä on noussut e-pillereistä johtuen maksa-arvot, onko pillereiden lopettamisen jälkeen laskenut normaaliksi??
Mulla on maksa-arvot noussu, ASAT viitenarvo on 35, mulla 96. ALAT viitearvo on 45 ja mulla se on 120. Huolestuttaa..
Vielä en ole saanut varmistusta asiasta että on pillereistä johtuvaa mutta se on 1 mahdollisuus.

Alkuperäinen kirjoittaja piia:
mulla nousi, enkä ole voinut pillereitä käyttää koskaan, laitas kuule hormonikierukka, ei nouse arvot.

Se ois yks vaihtoehto kyllä, mutta kun haluaisin vauvan lähivuosina jos suodaan..mies pitäs vaan ylipuhua. :)

Ei ole varmaan aloittajalle enää ajankohtainen, mutta joku, kuten minä voi edelleen etsiä vastauksia täältä.

Ehdin syödä kaksi viikkoa Gestinyl-merkkisiä e-pillereitä. Alkoi kuumeilu, oksentelu ja harmaa ripulointi joka on jatkunut nyt puolitoista viikkoa. Verikokeissa todettiin ALAT 103, ja samantien piti lopettaa e-pillereiden syönti. E-pillerit voivat siis hyvin aiheuttaa tällaista.

Ei ole varmaan aloittajalle enää ajankohtainen, mutta joku, kuten minä voi edelleen etsiä vastauksia täältä.

Ehdin syödä kaksi viikkoa Gestinyl-merkkisiä e-pillereitä. Alkoi kuumeilu, oksentelu ja harmaa ripulointi joka on jatkunut nyt puolitoista viikkoa. Verikokeissa todettiin ALAT 103, ja samantien piti lopettaa e-pillereiden syönti. E-pillerit voivat siis hyvin aiheuttaa tällaista.
ota talteen sen sisätämät ainekset. Älä ota niitä ikinä enää sisuksiin missään muodossa.

Yhteistyössä