E-pillerit ja päänsärky

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minttuska"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minttuska"

Vieras
Söin neljä vuotta diane novaa, torstaina aloitin yasminellet ja tänään oli kolmatta päivää päänsärkyä. Särky on joka päivä alkanut samalla tavalla ja loppuu onneksi kun ottaa särkylääkkeen. Olettaisin johtuvan pillereistä, joten onko kenelläkään kokemusta kauan tälläinen päänsärky kestää? Kovin montaa päivää en kehtaa ottaa putkeen särkylääkettä.. Päänsäryn tullessa on myös oksettava olo, mutta ei niin kova että täytyisi oksentaa.

Onko sinulla migreeniä ? Jos on,et saisi käyttää ollenkaan pillereitä lisääntyneen aivoverenvuoto riskin vuoksi. Ota yhtettä pillerit sinulle määränneeseen tahoon ja kerro oireistasi. Pyydä ehkäisyn vaihtoa.

Onko sinulla migreeniä ? Jos on,et saisi käyttää ollenkaan pillereitä lisääntyneen aivoverenvuoto riskin vuoksi. Ota yhtettä pillerit sinulle määränneeseen tahoon ja kerro oireistasi. Pyydä ehkäisyn vaihtoa.

Ei ole ainakaan ennen ollut. Voikohan sellainen tulla e-pillereistä? Ennen ei ollut edes joka kk päänsärky, mutta kun oli niin samanlaista kun nyt..

Googletin migreenistä ja e-pillereistä ja luki ettei pitäisi olla vaarallista vaikka migreeni olisikin. Useampi migreeni potilas oli kirjoittanut syövänsä pillereitä..

Mullakin oli aluksi päänsärkyä, meniköhän vajaa viikko päästä eroon. Itse olen migreenikko enkä saa yhdistelmäpillereitä satunnaisten aurojen takia. Pelkkä migreeni ei ole este pillereille.

Mullakin oli aluksi päänsärkyä, meniköhän vajaa viikko päästä eroon. Itse olen migreenikko enkä saa yhdistelmäpillereitä satunnaisten aurojen takia. Pelkkä migreeni ei ole este pillereille.

Etsin tietoa tuosta aurallisesta migreenistä ja sitä minulla ei ainakaan ole. Tänään on ollut jo täysin kivuton päivä! Mietin jo aamulla että varmaan tulee se särky siitä kun mietin että tuleekohan..

Mulla tuli päänsärky pahana aina joka taukoviikolla. Se äityi lopulta migreeneiksi ja oli pakko lopettaa pillerit vaikka muuten tyytyväinen olikin. Kuitenkin viikko kuukaudesta kanttuvei oli aivan liikaa.

Mulla oli ekaks diane novat ja eivät sopineet mulle. Kaikenmaailman oireita mitä en nyt jaksa luetella. Vaihdoin Yasminelleihin ja toisenlaiset oireet alkoivat. Yksi oli juurikin jatkuva päänsärky. Joka päivä särki päätä. Ei auttanut siihen muu kuin merkin vaihto. Päänsärky loppui mutta taas alkoi ihmeelliset ja erilaiset oireet kun edellisistä pillereistä.

Tulin tulokseen että pillerit eivät mulle sovi. Nyt olen todella tyytyväinen ja elän ilman omituisia oireita.

Yhteistyössä