Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Janette05:Mistä sitä vaikka tietää josko piristyisit itsekkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Älä valita, mene sen kanssa nyt ulos.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Älä valita, mene sen kanssa nyt ulos.
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:poika tossa ruinaa että mentäis kävelylle, ja mä en vaan jaksa :ashamed:
hieman hutera olo ja väsyttää.. eikä toi ilmakaan houkuttele..
silti tulee kamla olo itselle kun ei lähde vaikka poika pyytää :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Älä valita, mene sen kanssa nyt ulos.
lapsi on jo ulkona, en mä sitä sisällä väkisteen pidä
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Älä valita, mene sen kanssa nyt ulos.
et sä majuri käy koskaan töis?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihme menoa, ensin kitataan energiajuomia yökaudet ja sitten ei jakseta lapsen kanssa tehdä mitään ku lähtee taju. Missä viiraa? Kannattasko tehdä pari päätelmää miksi se terveys on tärkeää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kai sä itekin tajuat, ettei noiden energiajuomien terveysvaikutukset poistu missään päivässä. Ihme valitusta.
Alkuperäinen kirjoittaja dsa:Siis päästätkö sä 3v:n yksin ulos?!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja dsa:Siis päästätkö sä 3v:n yksin ulos?!![]()
jep, tossa se on omalla pihalla
Alkuperäinen kirjoittaja das:mitäs jos söisit? ainahan sä valitat ettet saa lisää painoa... no et varmaankaan jos kerran oot niin kauan syömättä et tulee ihan hutera olokin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja dsa:Siis päästätkö sä 3v:n yksin ulos?!![]()
Toivottavasti tuosta ei tarvitse lukea lehdistä
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:mulla ei ole aamuisin nälkä.. juon 2 kuppia kahvia kun herään.. söin sitten muutaman tunnin päästä heräämisestä jugurttia..
ja kyllä mä tiedän että mun pitäis syödä, about 4 tunnin välein.. aamuisin ei vaan uppoa vaikka kuinka yrittäis.. seuraavaks olis lounasja silloin kyllä syön hyvinkin tukevasti
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja dsa:Siis päästätkö sä 3v:n yksin ulos?!![]()
ei tarvitse, kas kun mä kuulen pojan kokoajan, piha on aidattu ja portti lukittu... ja heti kun nousen tästä koneelta niin myös näen pojan..
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:Niinhän sitä aina luullaan ja kuvitellaan. Omapahan on lapsesi.
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja dsa:Siis päästätkö sä 3v:n yksin ulos?!![]()
ei tarvitse, kas kun mä kuulen pojan kokoajan, piha on aidattu ja portti lukittu... ja heti kun nousen tästä koneelta niin myös näen pojan..
Niinhän sitä aina luullaan ja kuvitellaan. Omapahan on lapsesi.