Oletteko nähneet? Mitä tykkäsitte? Minulle tuli postissa tänään, enkä taida enää tänä iltana alkaa katsoa. Minua heti kategorisesti kiinnostaa ruoka-aiheinen elokuva
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ne arviotkaan kovin mairittelevia olleet leffasta. Mutta urheasti meinaan katsoa=)Kirja oli hyvinkin ruokapitoinen, mutta ei sitä elokuvassa juurikaan ollut. Siis olihan siinä ruokailukohtauksia, mutta ei niissä korostettua ja herkuteltu samalla tavalla kuin kirjassa. ja minustakin oli hieman pitkäveteinen, vaikka yleensä pidän juuri sellaisista.