Ecco goretexit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Kokemuksia? Sokoksella tänään katselin noita Eccon goretexeja, oli mun mielestä aika kivat. Kevyet ja napakan oloiset, tukee varmaan jalkaa tosi hyvin. Hintaakin tosin taisi olla jotain 80e. Taidan käydä huomenna ostamassa...mutta onko jollain kokemuksia?

Lasten kengistä en tiedä mutta itselläni kaikki ecco kengät olleet todella liukkaita. Jos samanlainen pohja lasten kengissä niin en suosittele ostamaan talvikeleille. Viking merkkisiä kenkiä on kehuttu paljon ja ostin sellaiset tytölleni. Talvikelit sitten kertovat oliko oikea hankinta.

Hei, meidän tytöllä on nuo Eccon kengät ja olen oikein tyytyväinen.

Todella helppo pukea, sujahtavat jalkaan kuin veitsi sulaan voihin ja ovat hirmu kevyet. Jalat pysyneet hyvin lämpiminä ja kuivina. Ja tyttö tykkää! =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 09:51 satu kirjoitti:
Hei, meidän tytöllä on nuo Eccon kengät ja olen oikein tyytyväinen.

Todella helppo pukea, sujahtavat jalkaan kuin veitsi sulaan voihin ja ovat hirmu kevyet. Jalat pysyneet hyvin lämpiminä ja kuivina. Ja tyttö tykkää! =)
No vikingeissä on noi kaikki em.ominaisuudet ja lisäksi se pitävä pohja. Et kandee valita talveksi vikingit jos joutuu vähänki lumella liikkumaan. :wave:

taitaa olla makukysymys. Musta Viginkin goret oli ulkomitoiltaan isommat ja leveemmät kun eggot, jotenkin kohlomman oloset. Mun kapea jalkaiselle pojalle sopi eggot paljon paremmin. Riippuu musta siis paljon myös jalan muodosta. Sokoksen syyskuun tarjouksena oli eggot 65 egee, ostin silloin ne. Vigingit olis ollu jotain 5 egee halvemmat.

Ecco Goretexit on meidän pikkuneidillä, johtuen myös siitä, että neidin kummitäti on eccomyyjä. Mutta fakta on se, että ne ainakin kestää, vaikka useammallakin lapsella. ITselläni vain hyviä kokemuksia eccon kengistä. Omani ovat kestäneet yli 5 vuotta ja edelleen käytössä Omani eivät tosin ole goretexit mutta miehellä taas on sellaiset ja hyvät on :)

Mäkin ostin Sokoksen tarjouksesta Eccot 1 v tytölle. Mitä nyt toistaiseksi ollaan niitä vain kokeiltu jalkaan on olleet jees, hyviltä vaikuttavat ja likka köpöttää niillä menemään.

Eccon malli missä on vetoketju tarrojen sijaan, on kuulemma nilkasta kapeampi ja ei mahdu kaikkien jalkaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.10.2006 klo 09:36 Iibis kirjoitti:
Mäkin ostin Sokoksen tarjouksesta Eccot 1 v tytölle. Mitä nyt toistaiseksi ollaan niitä vain kokeiltu jalkaan on olleet jees, hyviltä vaikuttavat ja likka köpöttää niillä menemään.

Eccon malli missä on vetoketju tarrojen sijaan, on kuulemma nilkasta kapeampi ja ei mahdu kaikkien jalkaan.

Myös ostettu meille, syynä se, että neidolla kapea jalka ja nilkka. Vikingejä suosittelivat kaupassa pulleampijalkaiselle lapselle, ja siis kenkäkaupasta ostettiin ja useammassa käytiin.

Yhteistyössä