Edullinen mutta hyvä puhelin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KiiajaVille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KiiajaVille

Aktiivinen jäsen
21.05.2008
9 667
1
36
Heips!
Tohelo kun olen, testasin jos mun N95 tykkäisi kahvista. Muki siis kaatui puhelimen päälle.
Näyttö ei toimi enää.. puhelimella pääsin kyllä soittamaan.

Mutta eipä tuolla kännykällä mitään tee jos siitä ei näe mitään. Kytky puhelin, joten nyt pitäis saada tilalle joku edullisempi vaihtoehto...

Tämä on jo toinen puhelin joka kastuu mulla, edellisen keskimmäinen lapsista heitti tiskialtaaseen reilu vuos sitten.. :headwall:

Mulla on ollut aivan sama juttu. Aikaisemmin omistin kanssa kalliimman puoleisen, modernin kytkypuhelimen..ja tietenkin se meni käyttö kelvottomaksi jo ennen kuin se sopimus loppui. Sitten päätin että otan vaan halvan peruspuhelimen, ja mies toi mulle jonkun samsungin muutaman kympin läppäpuhelimen. Hyvin on toiminut ja vielä pienintäkään vikaa ole ollut. Eikä edes haittaa niin, jos menisi rikki. Yksinkertaisimmat ovat aina olleet kestävempiä ja parempia :)

mein muksulla on http://www.nokia.fi/A4370140 tuo ja on tosi hyvä. siihen saa muistikortin ja vaikka mitä. ja mein kameran piuha käy siihen nettipiuhaksi, joten musaa pystyy siirtään kyl. maksaa alle satasen :flower:

Yhteistyössä