Edullinen ultra Turun seudulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lellu-79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lellu-79

Vieras
Alkuraskauden ultra pitäis varata mutta en haluais maksaa siitä yli 100 euroa..muistaakseni jossain Turun lähikunnassa oli joku paikka missä se oli suht edullinen. Tietäiskö joku???

Oletko opiskelija yliopistolla? Jos, niin mene ythslle Harri Polven vastaanotolle, lääkärikäynti maksaa ultrineen 4e ja aivan mahtava lääkäri, kokemusta esikoisen kanssa..... Mutta tämä siis vain jos on maksanut yths maksun ja yo opiskelija

Kaarinassa; Varsinais-Suomen lääkäripalvelu oli edullinen, mutta ei taida enää olla, kun heilläkin uusi laite käytössä. Loppuraskaudessa ainakaan ei tehnyt enää muuta kuin 4D-ultraa. Mutta ehkä on edelleenkin edullisempi kuin nuo isommat firmat.
Ennen oli alkuraskauden ultran hinta siellä 50-60e.
Vai tietääkö joku, onko edelleen tuo sama hinta?

Kiitos kiitos! Just tota Kaarinan paikkaa hainkin. Soitin sinne just ja siellä ultra maksaa 60 euroa, sinne siis, Turussa kun saa maksaa vähintään tupla hinnan!

Niin, eihän kaikissa neuvoloissa mitään ultria ole ja ensimmäinen kunnan tarjoama on np-ultra, joka on siis vasta rv 13 paikkeilla. Mikäli haluaa käydä alkuraskauden ultrassa, niin yksityiselle on mentävä. Mutta eihän se Turussakaan nyt tuplahintaista ole. Itse lapsettomuudesta kärsineenä olen ollut Väestöliiton asiakkaana ja siellä alkuraskauden ultra maksoi muistaakseni jotain 80 euroa.

Edelleenkään alkuraskauden ultraan ei ilmaiseksi pääse. Ellei ole jotain poikkeuksellista syytä. Nuo Turun kaupungin tarjoamat ultrat ovat np-ultra ja rakenneultra ja ap kysyi nimenomaan alkuraskauden ultrasta. Siinä käydään yleensä rv 7. Siitähän sitten voi kiistellä onko tuo ultra tarpeellinen. Mutta ainakin itse tuulimunan rv 13 kokeneena kannatan ehdottomasti alkuraskauden ultrassa käyntiä.

ihan normaalisti eka ultra viikolla kymmenen ja toinen viikolla 20. Katsoisin että 1. oli nimenomaan alkuraskauden ultra eikä siinäkään vielä paljoa näkynyt. Muut tekee mitä haluaa, mutta kyllä se on Turkukin Turun seudulla :)

Kyllä se on niin että Turku tarjoaa np-ultran ja rakenne-ultran. EI alkuraskauden ultraa. Ja hulluinta on, että Turkulaiset kai käy ultrassa muualla kuin TYKSissä, eikös niin?

Yhteistyössä