Edullisia cocktailpala ideoita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Esposa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ok :)

mä tykkään esim. väinämöisen palttoonnapeista joiden päällä on esim. viipale maustekurkkua, tuorejuustoa, paprikaa ja hieman raejuustoa. Tai vaikka graavilohta, kurkkua ja tilliä.

pienen suolakeksin päällä myös erilaisia päällysteitä, voi käyttää mielikuvitusta mitä kaikkea laittaa.

noissa olis tummaa leipää ja sitten suolakeksit tollasta "vaaleampaa".

cocktailtikkuihin voi laittaa mitä vaan: viinirypäleitä, goudajuuston paloja, kirsikkatomaatteja, nakkeja, lihapullia, kurkkua...

ok :)

mä tykkään esim. väinämöisen palttoonnapeista joiden päällä on esim. viipale maustekurkkua, tuorejuustoa, paprikaa ja hieman raejuustoa. Tai vaikka graavilohta, kurkkua ja tilliä.

pienen suolakeksin päällä myös erilaisia päällysteitä, voi käyttää mielikuvitusta mitä kaikkea laittaa.

noissa olis tummaa leipää ja sitten suolakeksit tollasta "vaaleampaa".

cocktailtikkuihin voi laittaa mitä vaan: viinirypäleitä, goudajuuston paloja, kirsikkatomaatteja, nakkeja, lihapullia, kurkkua...

Hyviä ideoita. Miten valkohomejuustoa voisi hyödyntää? Sitten kun itse olen raskaana, en voi syödä graavilohta, mutta poidän kovasti lohesta, niin minkälaista lohta voisi laittaa vaikka palttoonappien+tuorejuuston kera? Savustettua?

Alkuperäinen kirjoittaja Esposa:
Valkohomejuusto+patonki+mikä? Entä vegaanivaihtoehto?

Viinirypäleet käyvät kaikille.
Voisit viipaloida patongin viipaleiksi, päälle tomaattia ja emmental-raastetta ja uuniin. Vegaanille sama tofu-juustolla. Pirskottelisin päälle vielä oliiviöljyä.

Yhteistyössä