Edullisia joululahjoja?? APUVA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annipanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Annipanni

Jäsen
11.08.2008
842
0
16
Tosi surkea tilanne tänä jouluna.. pitäisi keksiä kumminkin jotain kivaa aikuisille (vanhemmat, sisarukset, appivanhemmat) mutta rahaa on käytössä TOSI niukalti. Olen tosi hyvä käsityöihminen, mutta en haluaisi kyllä tehdä mitään tarpeetonta, vaan lahjani ovat olleet aina tarve-esineitä, vaatteita jne. Ei turhuuksia. Omalle lapselle ei onneksi tarvi ostaa, sukulaiset lahjoo sen yllin kyllin.. :)

Mut mitähän halpaa vois keksiä aikuisille? Äidille olen saanut kylpytakin, muuta ei ole kaapissa valmiina. Ideoita?

Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Mä virkkasin veljenvaimolle ja muillekkin naispuolisille hartiahuivit, pienimmille tytöille sit hisujuttuja oon tehny ite :)

Nyt täytyy myöntää, ettei virkkaus ja neulonta oo mun juttu, teen ompelukoneella enemmin. Ja siskoni täyttää meidän paketit niillä neulotuilla hienouksilla! Äh, hankalaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Annipanni:
Hitsi kun mä oon niitä patalappujakin tehnyt vasta pari vuotta sitten.. Ei viitsis taas, ellen keksi siihen ympärille jotain muuta lisäksi.

kirjo itse valmiisiin pyyhkeisiin esim nimi

tai tee itse sinapit, joululeivät ti sellainen piparkakku-kuusi... :)

piparireki johon karkkia...toimii...hae kirpparilta /kierrätyskeskukselta koreja/koristeita yms ja sit osta/hommaa jostain kukka/havuja/jäkälää/käpyjä ja tee näyttävä jouluasetelma kierrätyskamasta...pääset tosi halvalla ja ovat naisille varsinkin mieluisia lahjoja:)tai itse tehty kranssi oveen varsinkin jos menee sit koko talven ettei ole liian jouluinen

Joululimppu tai -kakku tai -kukka.
Ei kai kukaan aikuinen oikeasti mitään krääsää halua, vaan muistaminen on tärkeintä ja on kiva saada jotain, mistä saa nauttia sen joulun ajan, mutta mikä ei jää kaappien täytteeksi.

Yhteistyössä