Eeti, kumman nimi teidän mielestä, tytön vai pojan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielipide asia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mielipide asia

Vieras
minun mielestäni Tytön/naisen...Johtunee kai siitä kun tunsin aikanaan Eeti nimisen mummon :)
Nykyään kai tuo nimi on käytetympi pojalla/miehellä.
mutta siis kumman vain...itseni mielestä enemmän nais ihmisen nimeksi sen antasin.

Alkuperäinen kirjoittaja versatile:
Mä en oikein osaa mieltää sitä edes nimeksi. :o

mullekkin tämä kyseinen nimi pomppasi vastaan parisen vuotta sitten pitkästä aikaa kun tuttava antoi toiselle kaksospojalleen nimeksi Eeti...sillon muistin että lapsuudessani tunsin Eeti nimisen mummon ja siksi sen miellän naisen mineksi :)

Mun mielestä pojan nimi, mutta varmaan paljon lempinimenä molemmilla.

Me otettiin kerran kaverin kanssa yhteen Santtu- nimestä. Kaverin Sanna- nimistä serkkua oli aina kutsuttu Santuksi ja näin kaveri piti sitä tytön nimenä. Itse tunnen kaksi Santtu-nimistä poikaa (siis ihan viralliselta nimeltään) ja myöskin Minttu- kirjoissa on Santtu-niminen poika. Silti kaveri jaksoi väittää vastaan.

eeti Syntymävuodet Miehiä Naisia Yhteensä
-1899 64 alle 5 alle 69
1900-19 91 46 137
1920-39 45 27 72
1940-59 8 alle 5 alle 13
1960-79 0 0 0
1980-99 42 alle 5 alle 47
2000-09 142 alle 5 alle 147
2010 7 0 7
Yhteensä 399 alle 93 alle 492

Alkuperäinen kirjoittaja mielipide asia:
minun mielestäni Tytön/naisen...Johtunee kai siitä kun tunsin aikanaan Eeti nimisen mummon :)
Nykyään kai tuo nimi on käytetympi pojalla/miehellä.
mutta siis kumman vain...itseni mielestä enemmän nais ihmisen nimeksi sen antasin.

Mäkin tunsin Eeti nimisen mummon, tosin hänen nimensä oli oikeasti Edith. Oltiin kesälapsina maatalossa jossa Eeti-mummo asui. :)

Yhteistyössä