Alkuperäinen kirjoittaja joo o:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
eli jos/kun tuo on geeneissä ja olisin Bi seksuaalinen olisin mahdollisesti myös homoseksuaalinen?
Täh? Ne on eri asioita. Tai oikeastaan homous ja heterous on saman janan eri päitä, biseksuaalisuus siinä puolessa välissä.
hmmh..eri asioita? mutta eikös sitä ole homoseksuaalinen jos jossain vaiheessa päättää olla suhteessa samaa vastakkaista sukupuolta olevan kanssa? Kun on niitä jotka sanovat olevansa Bi-seksuaaleja tai jopa heteroita mutta jossain vaiheessa ovatkin suhteessa samaa sukupuolta olevan kanssa.
Miten esim jos nyt sanoisin olevani naisen kanssa suhteessa,kestänyt jo vaikka 10v olen siis edelleen bi seksuaali ?
Jos ne lokerot ovat tärkeitä, olet biseksuaali lesbosuhteessa. Miehen kanssa bi-seksuaali heterosuhteessa. Ei nämä niin vaikeita asioita ole.
Näin. Ja tosiaan, miksi pitää kategorisoida niin vimmatusti? Mä ainakin rakastan ihmistä, en sen sukupuolta sinänsä.
siksi jos sanotaan sen olevan geeneissä. Siinä luki jtn että on periytyvää.Jos sanoisin olevani lesbo tai tiedän et suvussani olisi yksi sellanen,kuin se voi niin monta sukupolvea hypätä yli.
mutta joo..klo on paljon niin antaapa aiheen olla.ihan mielenkiinnolla mietin
Ihan samalla tavalla seksuaalinen suuntautuminen periytyy kuin punatukkaisuus tai vasenkätisyyskin

. Tutustuhan vähän perinnöllisyysasioihin, jutellaan sitten.
Mutta edelleenkään mä en käsitä, että mitä sitten jos sukusi joku jäsen on joskus ollut homoseksuaali ja sinä et ole ja esim. oma lapsesi taas on. MITÄ VÄLIÄ SILLÄ ON mikä on?