Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:OIkea tai vasen käsi. siis tuohon ranteen ja kyynärtaipeen puoliväliin...tai sit kyynärpäästä ranteeseen silleen pituussuunnassa... yks kumpaankin käteen =) jollain kauniilla fontilla...
mulla on. mikään tatuointi ei oo niin paljon sattunu ku tuo. :$
Miulla on oikeassa kädessä juuri tuossa kyynärtaipeen ja ranteen välillä omasta pojusta tatuointi ja saman käden ulkosyrjällä, eli just kyynärpäästä ranteen ulkoreunaan on siskostatuointi... enemmän koski kun tehtiin tuohon kainalo-kyynärtaive-välille :'(
Nähtävästi toi kipu sitten tosi erilaista eri ihmisillä. Kun miehen kanssa puhuin niin hänellä niinkuin minullakaan tuo kyynärtaipeesta ranteeseen ei tuntunut oikeastaan miltään.
Alkuperäinen kirjoittaja P u P u:Miten olis niskaan, samaan linjaan missä olkapäät on, niinkun siihen risteyskohtaan, miksi tuo kohta nyt sitten luokitellaan...
Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:OIkea tai vasen käsi. siis tuohon ranteen ja kyynärtaipeen puoliväliin...tai sit kyynärpäästä ranteeseen silleen pituussuunnassa... yks kumpaankin käteen =) jollain kauniilla fontilla...
What toi ei ainakaan sattunut yhtäänJalkapöytä sattui ihan vitusti, tulee kyynel silmään kun jo ajatteleekin asiaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mintsii:entäs solisluun alapuolelle? Siinä olis aika lähellä sydäntä.
Alkuperäinen kirjoittaja no:miksi et laita samaan paikkaan?
Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:OIkea tai vasen käsi. siis tuohon ranteen ja kyynärtaipeen puoliväliin...tai sit kyynärpäästä ranteeseen silleen pituussuunnassa... yks kumpaankin käteen =) jollain kauniilla fontilla...
What toi ei ainakaan sattunut yhtäänJalkapöytä sattui ihan vitusti, tulee kyynel silmään kun jo ajatteleekin asiaa
![]()
siis mun tatska alkaa ranteesta 2 sormen verran, valtimon jälkeen. eikös sulla ollu KÄSIVARRESSA???