Ehdottakaa pojannimiä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anatolia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nii ja Heppu, Oliver, Luka ja Elias on jääny myös hoidokeista mieleen :) tykkään niistäkin. Itsellä oli vaikeuksia keksiä nimeä lapselle, ketä ei ollut hoitanut, kun jostakin tuli aina joku "ärsyttävyys" mieleen :D

Toi Marius kyl sopis kolmannelle. :D Mikä on tyttöjen nimistä suosikki tällä hetkellä? :) Mä tykkään nykyään Valdemar-nimestä (yllätys yllätys :D), ennen en tykänny, kun en tuntenu ketään sen nimistä.

Toi Marius kyl sopis kolmannelle. :D Mikä on tyttöjen nimistä suosikki tällä hetkellä? :) Mä tykkään nykyään Valdemar-nimestä (yllätys yllätys :D), ennen en tykänny, kun en tuntenu ketään sen nimistä.
Elissa on tällä hetkellä ainoa, jota voisin ajatella oman tyttäreni nimenä (siis nykyisen tyttären nimien lisäksi :D). Elissa Meltem Maria, Elissa Meral Maj-Lis...kolmas nimi siis taas kerran suvusta ja toisena turskanimi.

Minulle tuli vielä mieleen OMAR. Se on aivan ihana nimi. Voisin antaa mielelläni oman poikani nimeksi jos pojan joskus saan.
Mun makuuni ihan liian a) arabi (vaikka tyttärellä on arabiankielinen nimi :) ) ja b) kermakaramelli.

Mutta simppeli nimi. Lyhyt ja ytimekäs, osataan lausua varmaan missä vaan, ja siitä voi kivasti johtaa sanan Amor mikä on mun mielestä myös kiva asia :D

Yhteistyössä