M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Topias on liian suomalainen mun makuuni, ja toisekseen top tarkoittaa homoa miehen kotimaassa...Homoias :|
Sulla on siis hyvä maku!![]()
Meillä on Andreas Mikael
kamala nimi, anteeksi nyt,mut se on ihan hirveä
Eliel ja Gabriel on ainoita joista pidän.Asarias
Ananias
Valdemar
Luukas
Mirkus
Esaias
Samson
William
Kaarle
Benjamin
Kaaprel
Gabriel
Eliel
Ossian
Nyt on Tiirun joulu pilalla, kyynelvirta ei meinaa ehtyä millään, ja heti kun arki tulee lähtee lapsen nimi vaihtoonKiva että kerroit!![]()
Elissa on tällä hetkellä ainoa, jota voisin ajatella oman tyttäreni nimenä (siis nykyisen tyttären nimien lisäksiToi Marius kyl sopis kolmannelle.Mikä on tyttöjen nimistä suosikki tällä hetkellä?
Mä tykkään nykyään Valdemar-nimestä (yllätys yllätys
), ennen en tykänny, kun en tuntenu ketään sen nimistä.
Nyt on Tiirun joulu pilalla, kyynelvirta ei meinaa ehtyä millään, ja heti kun arki tulee lähtee lapsen nimi vaihtoon![]()
Minulle tuli vielä mieleen OMAR. Se on aivan ihana nimi. Voisin antaa mielelläni oman poikani nimeksi jos pojan joskus saan.
Mun makuuni ihan liian a) arabi (vaikka tyttärellä on arabiankielinen nimiMinulle tuli vielä mieleen OMAR. Se on aivan ihana nimi. Voisin antaa mielelläni oman poikani nimeksi jos pojan joskus saan.
Kyllä tässä jo itkua väännetään miehen olalla ja googletin jo nimenvaihdosta!! :'(
Koko joulu pirstaleina ja kotikin meinaa mennä alta tämän takia!![]()
Elissa on tällä hetkellä ainoa, jota voisin ajatella oman tyttäreni nimenä (siis nykyisen tyttären nimien lisäksi). Elissa Meltem Maria, Elissa Meral Maj-Lis...kolmas nimi siis taas kerran suvusta ja toisena turskanimi.