N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nahka:Ei tatskaa semmoisille, jotka ei tiedä millasta haluaa. Tulee kaduttamaan tulevaisuudessa, usko pois!
Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:jos et itse keksi, jätä sikseen.
Alkuperäinen kirjoittaja NoBlood:Siks minä sen haluankin tollaseen paikkaan mistä se ei näy. En usko, että voi olla kyllästyttämättä koko elämää. Haluaisin vaan uusia ehdotuksia jos jollain vilkkaampi mielikuvitus, en tosiaan halua sellaista mikä on kaikilla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NoBlood:Siks minä sen haluankin tollaseen paikkaan mistä se ei näy. En usko, että voi olla kyllästyttämättä koko elämää. Haluaisin vaan uusia ehdotuksia jos jollain vilkkaampi mielikuvitus, en tosiaan halua sellaista mikä on kaikilla.
Ja luuletko että ihmiset alkaa kertomaan sulle hyviä ideoitaan? Jos nämä ihmiset haluaa sellaisen tatuoinnin joillaista ei ole muilla, ei he jakele ideoitaan täällä.
Mikä tuo on? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:![]()
ota alaselkään tramp stamp, niin kaikki muutkin joilla ei oo mielikuvitusta :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:Mikä tuo on? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:![]()
ota alaselkään tramp stamp, niin kaikki muutkin joilla ei oo mielikuvitusta :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:http://en.wikipedia.org/wiki/Lower_back_tattoo
palstalta opittua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Tungen samaan ketjuun kyselemään linkkejä hyville tatuointisivustoilleAina voi googlettaa, mutta.. Lintutatuointeja oon etsimässä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Tungen samaan ketjuun kyselemään linkkejä hyville tatuointisivustoilleAina voi googlettaa, mutta.. Lintutatuointeja oon etsimässä.
Millaisia lintutatuointeja, lintujakin on niin paljon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No en minä ainakaan ole tiennyt että ap:lla on jo joku kuvanteelmä valmiina :snotty:
Mä henk.koht ainakin tahtoisin tämmöisessä kysymyksessä sitten nähdä sen kuvan ja sitten palsta vois ruotia sitä ja ehdottaa muutoksia tms.
Anteeks että ees yritin..... :snotty: