Ehdottakaa tatuointia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NoBlood
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siks minä sen haluankin tollaseen paikkaan mistä se ei näy. En usko, että voi olla kyllästyttämättä koko elämää. Haluaisin vaan uusia ehdotuksia jos jollain vilkkaampi mielikuvitus, en tosiaan halua sellaista mikä on kaikilla.

Alkuperäinen kirjoittaja NoBlood:
Siks minä sen haluankin tollaseen paikkaan mistä se ei näy. En usko, että voi olla kyllästyttämättä koko elämää. Haluaisin vaan uusia ehdotuksia jos jollain vilkkaampi mielikuvitus, en tosiaan halua sellaista mikä on kaikilla.

Ja luuletko että ihmiset alkaa kertomaan sulle hyviä ideoitaan? Jos nämä ihmiset haluaa sellaisen tatuoinnin joillaista ei ole muilla, ei he jakele ideoitaan täällä.

Mä sanoisin vaan että tutki kirjoja (tatskoista) tai lehtiä, kato millaisia ideoita on toteutettu, mitä kaikkia mahdollisuuksia on, mieti mitkä jutut on sulle tärkeitä, symboleita ja niitten merkityksiä jne.

Sitten kun se idea kolahtaa se kolahtaa. Yhtään aikaisemmin ei kannata ihoonsa ikuistaa mun mielestäni.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NoBlood:

Ja luuletko että ihmiset alkaa kertomaan sulle hyviä ideoitaan? Jos nämä ihmiset haluaa sellaisen tatuoinnin joillaista ei ole muilla, ei he jakele ideoitaan täällä.

Ja vaikee sun on toisten tatskoja ottaa, niillä kun on usein joku merkitys kantajalleen. vai haluutko ottaa kopion mun lasten nassuista lapaluun päälles?

No huh huh... Onpa se nyt niin hirveetä kun kysyin. Ja ihan oikeesti jos vielä luulette, että jättäisin sen ottamatta sen takia kun se ei teistä oo järkevää.

''Ja vaikee sun on toisten tatskoja ottaa, niillä kun on usein joku merkitys kantajalleen. vai haluutko ottaa kopion mun lasten nassuista lapaluun päälles''
Ja mistähän tämänkin revit? Osaapa olla idiootti porukkaa.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lower_back_tattoo

palstalta opittua :D

Ja ap:lle, mun mielestä on idioottia kysellä tatska vinkkejä jos ei edes itellä ole mitään suuntaa millsen haluisit. Ota perhonen, kiinalainen kirjain tai joku perus tribaali, siinä ehdotuksia.

''Ja ap:lle, mun mielestä on idioottia kysellä tatska vinkkejä jos ei edes itellä ole mitään suuntaa millsen haluisit. Ota perhonen, kiinalainen kirjain tai joku perus tribaali, siinä ehdotuksia.''

On suuntaa ja on ihan kuvakin, mutta halusin uusia ideoita ja keskustelua. Anteeksi, ymmärrän sen olevan liikaa pyydetty tällä palstalla.

ap, kannattaaks sitä lähtee mitään kuvia edes ottamaan kun sähän yrität raskautua?? Jos sä pamahdatkin paksusks ennen ku kuva on terve ja se kuva menee ja tulehtuu niin se ei oo hyvä juttu alkiolle/sikiölle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Tungen samaan ketjuun kyselemään linkkejä hyville tatuointisivustoille :) Aina voi googlettaa, mutta.. Lintutatuointeja oon etsimässä.

Millaisia lintutatuointeja, lintujakin on niin paljon :D

Niin on juu.. Ehkä pääskynen. Ei ainakaan Feeniks-lintua, se ei oikein sovi :D Vaikea selittää. Lajilla ei niin suurta merkitystä, pitäis olla sellainen sopiva :D

No en minä ainakaan ole tiennyt että ap:lla on jo joku kuvanteelmä valmiina :snotty:
Mä henk.koht ainakin tahtoisin tämmöisessä kysymyksessä sitten nähdä sen kuvan ja sitten palsta vois ruotia sitä ja ehdottaa muutoksia tms.

Anteeks että ees yritin..... :snotty:

''ap, kannattaaks sitä lähtee mitään kuvia edes ottamaan kun sähän yrität raskautua?? Jos sä pamahdatkin paksusks ennen ku kuva on terve ja se kuva menee ja tulehtuu niin se ei oo hyvä juttu alkiolle/sikiölle.''

On vähän erilaista varmasti yrittää raskautua niin, että se jopa on mahdollista. Silloin vielä ehkä jaksaa ajatella noin. Jos minä kuitenkin olisin koko ajan elänyt kuin raskaana oleva niin ehkäpä mielenterveys olisi mennyt vielä pahemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
No en minä ainakaan ole tiennyt että ap:lla on jo joku kuvanteelmä valmiina :snotty:
Mä henk.koht ainakin tahtoisin tämmöisessä kysymyksessä sitten nähdä sen kuvan ja sitten palsta vois ruotia sitä ja ehdottaa muutoksia tms.

Anteeks että ees yritin..... :snotty:

http://www.imethods.com/angel/devil-angel-tattoo-2.jpg

Tämä ei oo se ''oikee'' kuva vaan malli, en sitä viimestä halua täällä näyttää. Toinen siis toiseen lapaluuhun. Oon kuitenkin niin ihastunut tuohon niskaan paikkana, että sinne haluaisin sellasen jutun mitä en edes tässä kehtaa sanoa kun se on niin junttia ja white trashia ja kulunutta jne...

Yhteistyössä