Ehdottakaas meidänkin tulokkaalle nimeä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkaako 4 ekaa tarkotuksella samalla?

ehdotuksia Eetu, Aatu, Melina, Niina, Noora, Daniel, Minttu, Jere, Kati, Salla, Elina, Mikko, Ville

Ei, kenellekkään ei ole etsitty nimeä alkukirjaimen mukaan.

Sori hirveesti että menee OT, mutta sallitko mun kysyä, miten sä muistat koko jengin nimilitaniat, syntymäpäivät ja sen sellaiset? Oot varmasti joko todella hyvä organisoimaan tai todella rento :D Ja tämä ei ole tarkotettu piikikkääksi kommentiksi, vaan ihan justiin alkoi mietityttää, millä ihmeellä sitä saisi arjen pyörimään 9 "äiti kato"-henkilön kanssa:D Ihaniahan lapset (ainaki omat, en mä niin lapsista yleensä ) ovat, mutta on sulla varmasti... Omanlaisesi arki!

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Sori hirveesti että menee OT, mutta sallitko mun kysyä, miten sä muistat koko jengin nimilitaniat, syntymäpäivät ja sen sellaiset? Oot varmasti joko todella hyvä organisoimaan tai todella rento :D Ja tämä ei ole tarkotettu piikikkääksi kommentiksi, vaan ihan justiin alkoi mietityttää, millä ihmeellä sitä saisi arjen pyörimään 9 "äiti kato"-henkilön kanssa:D Ihaniahan lapset (ainaki omat, en mä niin lapsista yleensä ) ovat, mutta on sulla varmasti... Omanlaisesi arki!

Hyvin nuo nimet, sostunnukset ym on päähän jääneet.
Kun suunnittelee asiat peruskuntoon, niin si voi ottaa rennosti... sanoisin. Eli kun tietyt rutiinit on ja pitää, niin sit niistä voi turvallisesti välillä poiketakin, eikä koko maailma romahda.
Huomanna... tai siis tänään... tätä arjen rutiinia taas sotketaan, kun meillä on fysioterapiaan lähtö jo ennen puol kahdeksaa aamulla... Eli pienimmät lapset, jotka ovat tottuneet aamulla nukkumaan ja heräämään rauhassa, saavat aamukka "shokkihoitoa", kun mie herättelen heitä ennen seitsemää :whistle:

Mutta juu, tää arki on tätä... omanlaista, mutta hirveän antoisaa enimmäkseen... mitä nyt joskus tekee mieli Nasalta vuokrata raketti ja lähettää koko sakki kuuhun tai maatakiertävälle radalle, mutta kyllä mulle ikävä tulis kyllä jo ennen ku ehtis huomatakkaan.

Meillä siis on jo Jesse, Jenna, Joel, Joni, Milja, Kaapo, Ella, Alisa ja Viivi...

mutta mikä nimi tulokkaalle?

Mua miellyttäis tällähetkellä tytönnimenä Maisa tai Ida / Iida ja pojannimenä Elias taikka Matias, mutta kun tuo Matias on aika pitkä etunimeksi :/

Sinun lapsilla on ihania nimiä! :)
Jos haluaisit nimen, joka sopii sarjaan niin noista iida tai elias voisivat olla sellaisia. Kaikki mainitsemasi nimet kyllä olisi hyviä.

Meillä siis on jo Jesse, Jenna, Joel, Joni, Milja, Kaapo, Ella, Alisa ja Viivi...

mutta mikä nimi tulokkaalle?

Mua miellyttäis tällähetkellä tytönnimenä Maisa tai Ida / Iida ja pojannimenä Elias taikka Matias, mutta kun tuo Matias on aika pitkä etunimeksi :/

Maisa on mukavampi kuin Iida, entä Kerttu, Hertta, Senni, Sanni, Nelma, Hilma, Hilda, Hilde, Eedit, Meimi, Iiris, Siiri, Varpu, Kaisla, Tilda... Elias tai Veeti, Lenni, Nooa, Aatos, Onni, Otso...

Teillä on paljon sellaisia ehdotuksia, joita mie oon miettinytkin... esim. Kerttu oli yks suosikkinimi myös Viiville, mutta mies ei pidä Kerttu-nimestä. :/

Sit oli myös paljon sukulaislasten nimiä ehdotettuna, niitä en laita, mutta eiköhän se nimi noista löydy...

Joku kyseli, miten miun kroppani on kestänyt kaikki raskaudet. Ihan hyvin minun mielestäni, ei mulla ainakaan mitään suurempia ongelmia oo ollut - ja toivottavasti ei tulekkaan :)

Yhteistyössä