Ehdotuksia hääpäivän viettoon??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Vinkkejä ja ehdotuksia kaipailen, mitä keksisin meille hääpäiväksi (ensi viikolla)?

5. hääpäivä tulossa, ja jokainen aiemmin on ollut sitä että olen kovasti odottanut lahjaa, kukkia, yllätystä mutta en ole saanut kuin hyvää hääpäivää-toivotuksen joten nyt pettymykseltä säätyäkseni ajattelin keksiä puuhaa jotain itse...

Meillä on parisuhde aika kriisissä juuri nyt, vauva ja juuri päättynyt rakennusprojekti ovat väsyttäneet täysin, erostakin jo vakavasti juteltu, ja voi hyvin olla että tämä jää viimeiseksi hääpäiväksi... toivottavasti kuitenkaan ei. Eli ei siis mitään yltiöromanttista illallista kynttilänvalossa tms. vaan tarkoituksena olis vaan viettää mukava iltapäivä+ilta pois kotoa ja tehdä jotain rentoa... Lastenvahti on tulossa.

Oulussa asutaan, joten paikallisilta vinkit erityisen tervetulleita.

Meillä kanssa "kriisihääpäivää" vietetään piakkoin. Eli suhde ei voi hyvin, mutta halutaan kuitenkin viettää hääpäivää. Mä haluaisin teatteriin ja hotelliin (sellaisia paketteja on, edullisiakin) mutta mies ei lämpene, se haluis varmaan kattoon jotain "Terminaattoria" elokuviin. En sitten tiedä mitä tehdään. Jos mies saa päättää, se vie mut ROSSOON ja kotia nussimaan.

[QUOTE="Oops";21929825]Meillä kanssa "kriisihääpäivää" vietetään piakkoin. Eli suhde ei voi hyvin, mutta halutaan kuitenkin viettää hääpäivää. Mä haluaisin teatteriin ja hotelliin (sellaisia paketteja on, edullisiakin) mutta mies ei lämpene, se haluis varmaan kattoon jotain "Terminaattoria" elokuviin. En sitten tiedä mitä tehdään. Jos mies saa päättää, se vie mut ROSSOON ja kotia nussimaan.[/QUOTE]

Meillä jää varmaan väliin toi nussiminenkin, ei paljon kiinnosta kumpaakaan kun koko ajan nahistellaan... Ei olla koko hääpäivästä puhuttu mitään,mut ajattelin että jotain vois tehdä ettei mee mulla ilta itkuksi pettymyksestä. Paras kai ois jos unohtais itsekkin koko päivän olemassaolon mut eihän se naiselta onnistu :)

Ehkä tuo leffa ja syönti ois ok. Mä en edes mihinkään kahdenkeskiselle reissulle nyt haluaisi kun tunnelmat on sen verran viileät ettei kauheasti tee mieli kahdestaan olla....

Yhteistyössä