No ei ole kyllä mikään uutinen ainakaan täällä pohjois-suomessa. Mutta pakkohan se on lapsille jollain tavalla leipä tienattava, vaikka sitten julkisuudella....
Ite oon 15 lapsisesta perheestä, naapuruston suurimmassa perheessä oli muutama vuosi sitten 19 lasta, nyt taitaa olla 20 tai 21.
Melkoinen perhe, mutta asiat aika lailla järjestyksessä. Noistahan tuli dokumentti pari vuotta sitten tv:sta. Isommat joutuu hirveästi ottamaan vastuuta pienemmistä, mutta kai ne tyytyväisiä olivat.
12 oli minun toiveeni (ja valitettavasti näyttää siltä että niin montaa en saanut.)
20 taitaisi mennä yli kapasiteettini, mutta ajatuksena mielenkiintoinen... Sen kun jakaisi esim 30 vuodelle, tarkoittaisi 18 kk:n ikäeroa aina edelliseen ja seuraavaan lapseen.