Ehkä paras kakkuni ikinä! *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhaNainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhaNainen

Vieras
Oli pakko tulla leijumaan kun tein viikonloppuna ehkä parhaimman makuista kakkua ikinä, suklaakakku mansikka-tuorejuustotäytteellä. Ihan ite kekkasin yhdistää kakun ja täytteen. Valitettavasti kyllä päälissuklaa hivenen imeytyi tuonne pohjaan ja pinnasta tuli vähän ruma, mutta uuten koristelukin onnistui. Kas tässä kuva, tadaa:

Kuulostaapa hyvältä! Toi täyte vois mennä täälläkin kokeiluun. Oliko siinä tuorejuuston seassa jotain mansikkasurvosta vai miten sen teit? Tosi kivan näköinen tuo päällisen lehtipursotus :)

Voi ku ihana kakku! :D Miten sä sait pysymään päällissukklaan pehmeänä?Ku mä kerran tein kakun,jossa valkosuklaa päällinen,niin se oli leikkaamisvaiheessa ihan kovaa ja vaikee oli kakkua leikata. :/ Siinä oli reunoila kermaa,niin laitoin sen jääkaappiin koristelun jälkeen,ettei kerma mee huonoks,mutta tais olla virhe se jääkaappi..??

[QUOTE="an-nikki";23243487]Kuulostaapa hyvältä! Toi täyte vois mennä täälläkin kokeiluun. Oliko siinä tuorejuuston seassa jotain mansikkasurvosta vai miten sen teit? Tosi kivan näköinen tuo päällisen lehtipursotus :)[/QUOTE]

Täytteeseen tuli mansikoita survottuna, vaniljatuorejuustoa ja kermaa sekä vaniljakreemijauhetta. Se maistui ihan mansikkajätskille, nom. :)

Alkuperäinen kirjoittaja tykkäsin;23243498:
Voi ku ihana kakku! :D Miten sä sait pysymään päällissukklaan pehmeänä?Ku mä kerran tein kakun,jossa valkosuklaa päällinen,niin se oli leikkaamisvaiheessa ihan kovaa ja vaikee oli kakkua leikata. :/ Siinä oli reunoila kermaa,niin laitoin sen jääkaappiin koristelun jälkeen,ettei kerma mee huonoks,mutta tais olla virhe se jääkaappi..??

Päälisessä on suklaan lisäksi 1,5dl kermaa, sen takia se pysyy pehmeänä. :)

[QUOTE="hmm";23243467]kauniskin :) harmi että meillä ei oikein kukaan tykkää täytekakusta, en pääse itse harjaannuttamaan omia taitojani kustantamatta sitä vyötärölläni.[/QUOTE]

Mä saan hyvää harjotusta kun teen joka maanantaiksi miehen duuniin viikkopalaveria varten kakun. Voitte kuvitella että mun mies on siitä syystä erittäin pidetty työntekijä. :D :D No on se kyllä muutenkin, mutta kyllä kakku viikossakin auttaa. :xmas:

Hei kysymys sinulle IhaNainen: eikö sinun viestit, joihin liitätä kuvan, mene koskaan ns. spammiin ja jää julkaisematta?? Itse olen monesti yrittänyt lähettää kuvia leipomuksista, mutta aina ne jää kiinni "spammiin" eikä niitä julkaista koskaan.... :(

[QUOTE="fenix";23243699]Hei kysymys sinulle IhaNainen: eikö sinun viestit, joihin liitätä kuvan, mene koskaan ns. spammiin ja jää julkaisematta?? Itse olen monesti yrittänyt lähettää kuvia leipomuksista, mutta aina ne jää kiinni "spammiin" eikä niitä julkaista koskaan.... :([/QUOTE]

Rekisteröidyt nikit on luotettavampi taho, verrattuna harmaisiin. Kun et yritä laittaa aloitusviestiin sitä kuvaa, vaan vasta seuraavaan viestiin, se tulee todennäköisemmin läpi.

[QUOTE="fenix";23243699]Hei kysymys sinulle IhaNainen: eikö sinun viestit, joihin liitätä kuvan, mene koskaan ns. spammiin ja jää julkaisematta?? Itse olen monesti yrittänyt lähettää kuvia leipomuksista, mutta aina ne jää kiinni "spammiin" eikä niitä julkaista koskaan.... :([/QUOTE]

Mulla ei aijaan kautta laitetut kuvat oo koskaan jääneet, mutta muutama joku random-linkki on jäänyt.

Yhteistyössä