Ehkä turhakin, mutta pakko hehkuttaa!!! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Glorinha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Glorinha

Aktiivinen jäsen
07.09.2008
7 381
0
36
Tässä kun vapaapäivää vietän ja siivousta yritän vältellä, niin ajankuluksi kokeilin joko vatsalihasten välinen rako on mennyt umpeen. Olihan se! =)
Nyt pääsee treenaamaan sitäkin. :p

Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
mä en osaa kokeilla sitä vaikka oon ohjeitakin kattonu.. :ashamed:

Miten oot kokeillut?

selällän maaten asettaen molempien käsien sormenpäät tohon navan yläpuolelle keskelle silleepystyyn eli niinku tunkisin niitä mahasta läpi :D ja sit vähä koettanu jännittää lihaksia ja tuntee, että erkaneeko ne lihakset toisistaan.. en tunne mitää.

mä en osaa kokeilla sitä vaikka oon ohjeitakin kattonu.. :ashamed:

Miten oot kokeillut?

selällän maaten asettaen molempien käsien sormenpäät tohon navan yläpuolelle keskelle silleepystyyn eli niinku tunkisin niitä mahasta läpi :D ja sit vähä koettanu jännittää lihaksia ja tuntee, että erkaneeko ne lihakset toisistaan.. en tunne mitää.

Ootko samalla tekemässä vatsalihaksia? Mä tunsin sen raon vasta kun yritin nousta ihan niinkuin vatsalihaksia treenatessa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuntuuko teillä rako siinä navan kohdalla?

Vähän navan yläpuolella

Tarkoitan, että nyt on synnytyksestä jo 3 vuotta ja tunnen aukon navan kohdassa. Tarkoittaako tämä, että eivät ikinä kunnolla menneet takaisin kiinni.

En ole asiantuntija, mutta siltä vaikuttaa. Ethän ole treenannut noita suoria vatsalihaksia? Tämä on toki kuulopuhetta, eli faktoja en ole selvittänyt, mutta oon ollut siinä käsityksessä, että rako ei välttämättä mene ollenkaan umpeen, jos liian aikaisin alkaa noita treenaamaan.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä