Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mikä se semmonen rako on?
Alkuperäinen kirjoittaja Mindy:Mahtavaa! Muistan ekan synnytyksen jälkeen saman voitonriemun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:mikä se semmonen rako on?
Raskaudessa vatsalihakset siirtyy sivuille. Ennenkuin on se niiden välinen rako poissa, ei saa suoria vatsalihaksia tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:Alkuperäinen kirjoittaja delfis:mikä se semmonen rako on?
Raskaudessa vatsalihakset siirtyy sivuille. Ennenkuin on se niiden välinen rako poissa, ei saa suoria vatsalihaksia tehdä.
Raskaudessa mun vatsalihakset hävis kokonaan. Kätilö luultavasti varasti ne :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:mikä se semmonen rako on?
Alkuperäinen kirjoittaja höh:mä en osaa kokeilla sitä vaikka oon ohjeitakin kattonu.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja -..:Alkuperäinen kirjoittaja delfis:mikä se semmonen rako on?
mistä sen tietää onko se palautunu ?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Alkuperäinen kirjoittaja höh:mä en osaa kokeilla sitä vaikka oon ohjeitakin kattonu.. :ashamed:
Miten oot kokeillut?
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Alkuperäinen kirjoittaja höh:mä en osaa kokeilla sitä vaikka oon ohjeitakin kattonu.. :ashamed:
Miten oot kokeillut?
selällän maaten asettaen molempien käsien sormenpäät tohon navan yläpuolelle keskelle silleepystyyn eli niinku tunkisin niitä mahasta läpija sit vähä koettanu jännittää lihaksia ja tuntee, että erkaneeko ne lihakset toisistaan.. en tunne mitää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuntuuko teillä rako siinä navan kohdalla?
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuntuuko teillä rako siinä navan kohdalla?
Vähän navan yläpuolella
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Alkuperäinen kirjoittaja Mindy:Mahtavaa! Muistan ekan synnytyksen jälkeen saman voitonriemun![]()
Tänään on tasan 6kk synnytyksestä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuntuuko teillä rako siinä navan kohdalla?
Vähän navan yläpuolella
Tarkoitan, että nyt on synnytyksestä jo 3 vuotta ja tunnen aukon navan kohdassa. Tarkoittaako tämä, että eivät ikinä kunnolla menneet takaisin kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja ärrimurri:Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Alkuperäinen kirjoittaja Mindy:Mahtavaa! Muistan ekan synnytyksen jälkeen saman voitonriemun![]()
Tänään on tasan 6kk synnytyksestä.![]()
Heips, mulla on huomenna tasan 6kk synnytyksestä![]()