Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon käsittänyt et sellanen kahden sormen mentävä rakonen ois jo tarpeeksi.Et ne ei edes mene kiinni kiinni?
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Alkuperäinen kirjoittaja ärrimurri:Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Alkuperäinen kirjoittaja Mindy:Mahtavaa! Muistan ekan synnytyksen jälkeen saman voitonriemun![]()
Tänään on tasan 6kk synnytyksestä.![]()
Heips, mulla on huomenna tasan 6kk synnytyksestä![]()
:wave: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuntuuko teillä rako siinä navan kohdalla?
Vähän navan yläpuolella
Tarkoitan, että nyt on synnytyksestä jo 3 vuotta ja tunnen aukon navan kohdassa. Tarkoittaako tämä, että eivät ikinä kunnolla menneet takaisin kiinni.
En ole asiantuntija, mutta siltä vaikuttaa. Ethän ole treenannut noita suoria vatsalihaksia? Tämä on toki kuulopuhetta, eli faktoja en ole selvittänyt, mutta oon ollut siinä käsityksessä, että rako ei välttämättä mene ollenkaan umpeen, jos liian aikaisin alkaa noita treenaamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja nedee:Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Alkuperäinen kirjoittaja ärrimurri:Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Alkuperäinen kirjoittaja Mindy:Mahtavaa! Muistan ekan synnytyksen jälkeen saman voitonriemun![]()
Tänään on tasan 6kk synnytyksestä.![]()
Heips, mulla on huomenna tasan 6kk synnytyksestä![]()
:wave: :heart:
delfis: Meillä samanikäiset lapsukaiset!Meilläkin tuo nuorin täyttää tänään 6kk
:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuntuuko teillä rako siinä navan kohdalla?
Vähän navan yläpuolella
Tarkoitan, että nyt on synnytyksestä jo 3 vuotta ja tunnen aukon navan kohdassa. Tarkoittaako tämä, että eivät ikinä kunnolla menneet takaisin kiinni.
En ole asiantuntija, mutta siltä vaikuttaa. Ethän ole treenannut noita suoria vatsalihaksia? Tämä on toki kuulopuhetta, eli faktoja en ole selvittänyt, mutta oon ollut siinä käsityksessä, että rako ei välttämättä mene ollenkaan umpeen, jos liian aikaisin alkaa noita treenaamaan.
Kiitos, tätä mä vähä ittekki pelkäänSain lapseni ulkomailla ja eihän siellä mitään asiasta mainittu. No onneksi mun vatsa ei ole kovin pömppö tuon vuoksi, vaikka eroa on siihen miten littana oli ennen lapsia. Toki tuohon voi vaikuttaa pelkkä synnytyskin? Ja siltikin vatsani on litteämpi kuin useimmilla.
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuntuuko teillä rako siinä navan kohdalla?
Vähän navan yläpuolella
Kiitos, tätä mä vähä ittekki pelkäänSain lapseni ulkomailla ja eihän siellä mitään asiasta mainittu. No onneksi mun vatsa ei ole kovin pömppö tuon vuoksi, vaikka eroa on siihen miten littana oli ennen lapsia. Toki tuohon voi vaikuttaa pelkkä synnytyskin? Ja siltikin vatsani on litteämpi kuin useimmilla.
Eihän sulla sitten ole tuon suhteen murehdittavaa. =)
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Alkuperäinen kirjoittaja höh:mä en osaa kokeilla sitä vaikka oon ohjeitakin kattonu.. :ashamed:
Miten oot kokeillut?
selällän maaten asettaen molempien käsien sormenpäät tohon navan yläpuolelle keskelle silleepystyyn eli niinku tunkisin niitä mahasta läpija sit vähä koettanu jännittää lihaksia ja tuntee, että erkaneeko ne lihakset toisistaan.. en tunne mitää.
Ootko samalla tekemässä vatsalihaksia? Mä tunsin sen raon vasta kun yritin nousta ihan niinkuin vatsalihaksia treenatessa.
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Alkuperäinen kirjoittaja höh:mä en osaa kokeilla sitä vaikka oon ohjeitakin kattonu.. :ashamed:
Miten oot kokeillut?
selällän maaten asettaen molempien käsien sormenpäät tohon navan yläpuolelle keskelle silleepystyyn eli niinku tunkisin niitä mahasta läpija sit vähä koettanu jännittää lihaksia ja tuntee, että erkaneeko ne lihakset toisistaan.. en tunne mitää.
Ootko samalla tekemässä vatsalihaksia? Mä tunsin sen raon vasta kun yritin nousta ihan niinkuin vatsalihaksia treenatessa.
en oo ihan kunnolla uskaltanu nousta.. siinä lienee vika sit.
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Alkuperäinen kirjoittaja höh:mä en osaa kokeilla sitä vaikka oon ohjeitakin kattonu.. :ashamed:
Miten oot kokeillut?
en oo ihan kunnolla uskaltanu nousta.. siinä lienee vika sit.