H
harmaana nyt
Vieras
Marraskuun eka päivä eli kohta seitsemän viikkoa sitten mulle laitettiin hormonikierukka. Silloin oli ekat kuukautiset synnytyksen jälkeen menossa, lopuillaan. Pari päivää asennuksen jälkeen oli ruskeaa tiputtelua, sitten alkoi taas vuotaa tuoretta verta. Ja sepä ei ole sittemmin loppunutkaan. Välillä on päiviä, että vuotaa runsaammin vain illalla, mutta joka tapauksessa vuotoa tulee joka päivä.
Reilu viikko sitten kävin lääkärillä, joka ultrasi: kierukka on paikallaan. Hän sanoi, että kolme kuukauttakin saattaa olla vuotohäiriöitä joillakin. Jos ei siihen lopu, niin voi olla, ettei lopu ollenkaan, eli kierukka ei sovi mulle ja pitää poistaa.
Onko kellään ollut tällaista? Kuinka pitkään jaksoitte odotella, loppuuko se vuoto joskus? Ei meinaan huvita petipuuhat ollenkaan tämän takia, siitä tuo otsikko.
Reilu viikko sitten kävin lääkärillä, joka ultrasi: kierukka on paikallaan. Hän sanoi, että kolme kuukauttakin saattaa olla vuotohäiriöitä joillakin. Jos ei siihen lopu, niin voi olla, ettei lopu ollenkaan, eli kierukka ei sovi mulle ja pitää poistaa.
Onko kellään ollut tällaista? Kuinka pitkään jaksoitte odotella, loppuuko se vuoto joskus? Ei meinaan huvita petipuuhat ollenkaan tämän takia, siitä tuo otsikko.